تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۸
فرزند آیت‌الله بروجردی:

حرمت نام بزرگان را حفظ کنیم

مراسم کلنگ‌زنی مجتمع عظیم آیت‌الله بروجردی با حضور آیت‌الله علوی بروجردی، آیت‌الله موسوی نماینده آیت‌الله سیستانی، جمعی از مسوولان استانداری و شهرداری، روحانیون، طلاب و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایسنا، در این مراسم آیت‌الله علوی بروجردی فرزند مرحوم آیت‌الله العظمی بروجردی با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: خاندان اهل بیت(ع) در همه عرصه‌ها الگو و اسوه بشریت هستند و فاطمه زهرا(س) الگویی به تمام معنا برای همه انسان‌هاست.

وی افزود: ساخت این مجتمع ویژه طلاب و اقشار ضعیف جامعه قابل تقدیر است و اعضای این اتحادیه با کمترین امکانات گام در راه دشواری نهاده‌اند.

وی درباره نامگذاری این مجتمع به نام حضرت آیت‌الله بروجردی خاطرنشان کرد: ایشان عالم و مجتهدی عالیقدر بودند که به همه شیعیان تعلق داشتند از این رو هنگامی که نام این مجتمع به نام ایشان ثبت شده است باید متولیان بدانند در داشتن خلوص نیت دارای وظیفه‌ای سنگین هستند.

علوی‌بروجردی خاطرنشان کرد: یکی از اصحاب امام صادق(ع) نام فرزندش را فاطمه گذاشت و این امام معصوم با ابراز خرسندی از چنین کاری خواستار حفظ حرمت فرزند شد و این امر اهمیت حرمت نهادن به نام بزرگان را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین باید تلاش شود این مجتمع مولفه‌های معماری اسلامی و تشیع را داشته باشد و با بهره برداری به هنگام رضایت مردم و صاحبان این واحد ها جلب شود.

کلنگ مجتمع بزرگ آیت الله بروجردی در ۳۰۰ واحد مسکونی و همچنین دارای بخش‌های تجاری و خدماتی شامل ورزشگاه، مدرسه، درمانگاه و فروشگاه به زمین زده شد و تا ۳۰ ماه آینده این طرح بزرگ ویژه طلاب و اقشار ضعیف در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر به بهره‌برداری خواهد رسید. http://hadidnews.com/vdcizwaz.t1a3p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما