تاریخ انتشار :شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۹
ارتش سوريه خود را براي بيرون راندن شورشيان مسلح از مناطقي از مقر گردان ۸۰ محافظ فرودگاه‌هاي حلب و نيرب آماده مي‌كند و گفته مي‌شود اين عمليات در ۴۸ ساعت آينده تكميل مي‌شود.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايران آباد، در حالي كه منابع مختلف شورشيان و رسانه‌هاي وابسته به آنها مانند الجزيره و العربيه پيش از اين اعلام كرده بودند كه گردان ۸۰ ارتش سوريه در شرق حلب به صورت كامل به تصرف شورشيان درآمده است، منابع سوري با تكذيب اين خبر تاكيد مي‌كنند بخش‌هايي از اين مركز نظامي همچنان در كنترل نيروهاي ارتش است و واحدهايي از نيروي زميني اين كشور اكنون اين منطقه را در محاصره قرار دارد.

روزنامه الوطن سوريه با بيان اين موضوع كه تنها ۵۰نفر از نظاميان ارتش همچنان در برابر سه هزار نيروي مهاجم در اين مركز نظامي مقاومت مي‌كنند، پايداري آنها را ستود و به نقل از منابع مطلع تاكيد كرد كه همين پايداري باعث شده تا صدها تن از شورشيان در اين منطقه در محاصره كامل ارتش قرار بگيرند و به زودي اخباري در مورد پاكسازي گردان ۸۰ حفاظت از فرودگاه حلب خواهيم شنيد.

اين مركز نظامي بيش از شش ماه است كه به صورت متناوب توسط گروه‌هاي شورشي وابسته به جبهه النصره و ديگر هم‌پيمانان آنها مورد حمله قرار گرفته است و در چند مورد نيز آنها موفق به ورود به آن شدند اما هر بار با بر جاي گذاشتن تلفات سنگين ناچار به عقب‌نشيني شدند. http://hadidnews.com/vdcizvaz.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما