تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۲
کسانی که با قاطعیت از کنار نرفتن صحبت می‌کنند باید همه شرایط را در نظر گرفته و گفتمان اصولگرایی را بیش از همه چیز در نظر بگیرند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری اظهار کرد: نامه‌ای توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی امضا شده که طی آن نمایندگان از اظهارات آیت‌الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه مبنی بر لزوم مقابله با اشرافی‌گری حمایت قاطعانه‌ای کرده‌اند.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: تعداد امضاهای این نامه رو به افزایش است و اکثریت مجلس از آن استقبال خواهند کرد.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تدوین پیش‌نویس نامه‌ای خبر داد که توسط روحانیون مجلس تنظیم شده و افزود: در این نامه روحانیت حاضر در مجلس از جامعتین درخواست اقدام عملی ایجاد اتحاد در میان جریان اصولگرا برای حضور قوی و مقتدر در انتخابات را دارند.

حجت‌الاسلام بزرگواری تصریح کرد: این نامه آماده شده و روز چهارشنبه پس از مشخص شدن تعیین صلاحیت‌ها به محضر جامعتین فرستاده خواهد شد.

وی اتحاد در میان جریان اصولگرا را ضروری دانست و گفت: کسانی که با قاطعیت از کنار نرفتن صحبت می‌کنند باید همه شرایط را در نظر گرفته و گفتمان اصولگرایی را بیش از همه چیز در نظر بگیرند. http://hadidnews.com/vdciz5ar.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما