تاریخ انتشار :شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۲

به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، گروه موسوم به «متحد علیه ایران هسته‌ای» روز جمعه از تصمیم وزارت خزانه‌داری و خارجه آمریکا برای اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران استقبال کرز

این گروه ضدایرانی که خود را «متحد علیه ایران هسته‌ای» می‌نامد، در کنار قدردانی از این دو وزارتخانه، از عدم تمدید ۶ ماهه تحریم‌های صدا و سیمای ایران انتقاد کرد و آن را مایه ناامیدی خواند. این گروه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را به همکاری با «رژیم ایران» در نقض حقوق بشر متهم می کند.

این گروه پیش از این نیز در ماه فوریه سال جاری میلادی، از دولت اوباما به دلیل چشم‌پوشی از تحریم‌های صدا و سیما انتقاد کرده بود و از اوباما خواسته بود با پایبندی به قول خود مبنی بر اعمال کامل تحریم‌ها علیه ایران، در تصمیم خود نسبت به تلویزیون دولتی ایران تجدیدنظر کند.

مارک والاس، رئیس این گروه می‌گوید که تحریم‌های امروز آمریکا علیه ایران نشان می‌دهد که تجارت غیرقانونی با ایران، تبعات جدی به دنبال دارد.

وی افزود: البته ما از سرعت اعمال تحریم‌ها پس از روی کار آمدن دولت حسن روحانی نگرانیم، این تحریم‌ها اولین اقدام از این دست در سه ماهه اخیر بود. http://hadidnews.com/vdciz3ap.t1auq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما