تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴
محسن چاووشی ساعت سه بامداد یک یاز روزهای داغ هفته گذشته، در یک پیام توئیتری اعلام کرد که آلبوم جدیدش دیگر با نام «چنگیز» منتشر نخواهد شد و او تصمیمش عوض شده
نام‌اش تغییر کرد: اطلاعات جدید از آلبوم تازه محسن چاوشی/ این روزها چه می‌کند؟!
محسن چاووشی ساعت سه بامداد یکی از روزهای داغ هفته گذشته، در یک پیام توئیتری اعلام کرد که آلبوم جدیدش دیگر با نام «چنگیز» منتشر نخواهد شد و او تصمیمش عوض شده: «ابتدا که قطعه چنگیز را می ساختم فکر می کردم این می تواند خود من باشد و تصمیم گرفتم اسم آلبومم باشد اما جلوتر که رفتم دیدم نه؛ این من نیستم و تصمیم گرفتم اسم آلبوم را عوض کنم. ابدا کسی از من نخواست که اسم آلبومم را عوض کنم. خودم به این نتیجه رسیدم که باید این نام عوض شود. آلبوم جدید را به دو بخش تقسیم کرده ام. بخشی شعرهای کلاسیک و بخشی هم ترانه. در این آلبوم چهار شعر از مولانا را خوانده ام.»
نام‌اش تغییر کرد: اطلاعات جدید از آلبوم تازه محسن چاوشی
همین جملات از قول چاووشی کافی بود تا بار دیگر تیفوسی های این خواننده در فضای مجازی کارناوال هایشان را راه بیندازند و در مدح و ستایش خواننده مورد علاقه شان شلوغ کاری های خاص خود را از سر بگیرند. در این بین کسی توجه نکرد که چرا در چنین شرایطی، چاووشی تصمیم گرفت نام آلبومش را تغییر دهد و در کمتر از یک ماه به انتشار این اثر، بار دیگر نقل محافل شود.

موزه موسیقی
چاووشی این روزها یک پاتوق ثابت دارد و همه روزهایش را با بهروز صفاریان در استودیو موزه موسیقی می گذراند. همه فکر و ذکرش روی آلبوم جدیدش است و به شدت در حال انجام مراحل تهیه و تولید آن است.
چند ماه بعد از انتشار آلبوم «پاروی بی قایق» بود که چاووشی روی صفحات شخصی اش با رو کردن نام آلبوم بعدی اش، درباره این اثر مانور داد و حالا یک ماه مانده به انتشار، به یک باره تصمیم گرفته نام این آلبوم را عوض کند و آن را در شمایلی جدید روانه بازار کند.
آلبومی که خود چاووشی درباره آن معتقد است: «آلبوم جدید حال روزهای من در سال های اخیر است ولی در شمایل آثار قدیمی ترم. آثاری که خودم همیشه در آنها غرق بوده و هستم و حالا می خواهم در این آلبوم بار دیگر خود را و حال این روزهایم را بخوانم.»

دلخوری
چهره هایی که محسن چاووشی در آثارش با آنها همکاری می کند معمولا هنرمندان و افراد مشخصی هستند که در همه این سال ها این خواننده فعالیت هایش را با آنها پیش برده است. او در آلبوم جدیدش برای اولین بار با پدرام کشتکار در بخش تنظیم همکاری کرده است و این موزیسین قدیمی بارها و بارها در اینستاگرامش اخبار این آلبوم را روایت کرده که این موضوع هم با دلخوری چاووشی همراه بوده است.
چاووشی هرگز چیزی درباره این دلخوری در رسانه ها یا صفحات مجازی نشان نداده ولی در برخی گفتگوهایش به صورت ریز به این اطلاع رسانی ها از سوی کشتکار تاخته و گفته: «تمام مسئولیت های محتوایی و کاری در آلبوم جدید من فقط و فقط تحت مدیریت بهروز صفاریان و من است و هیچ کس دیگری اجازه استفاده تبلیغاتی از این آلبوم را ندارد. فقط من و بهروز صفاریان اجازه صحبت درباره بحث های محتوایی و کاری آلبوم را داریم و هر روایتی از سوی هر کس دیگری فاقد اعتبار است.»

آخرین اتوبوس
چاووشی از قطعه «آخرین اتوبوس» به عنوان جدیدترین قطعه آلبومش نام برده. این اثر به تازگی آماده شده و خود چاووشی دلبستگی زیادی به آن پیدا کرده است.
چهره هایی چون حسین صفا، علی اکبر یاغی تبار و ... از دیگر چهره های حاضر در آلبوم جدید چاووشی هستند و این آلبوم به گفته خود چاووشی قرار است تا اواخر شهریور ماه امسال به بازار موسیقی کشور بیاید. آلبومی که هنوز هیچ نامی ندارد و مشخص نیست چاووشی چه خواب هایی برای آن دیده است. آلبومی که خود این خواننده اعتقاد دارد بیشتر از هر چیزی به گذشته و آثار قدیمی ترش نزدیک شده و سعی کرده در آن، حال این روزهایش را روایت کند.

منبع:هفته نامه تماشاگران

http://hadidnews.com/vdciyzap.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما