تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۶
حزب موتلفه با صدور بیانیه‌ای، انتخاب حجت الاسلام حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران را به وی تبریک گفت.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تسنیم، حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای از نقش آفرینی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد تقدیر کرد و ضمن تبریک به منتخب مردم ایران آورده است: آقای روحانی نباید فراموش کند رئیس جمهور همه ملت است و باید در برابر مطالبات بر حق مردم به ویژه مطالبات معیشتی پاسخگو باشد. متن بیانیه حزب موتلفه بدین شرح است:

مردم آگاه و مبارز ایران اسلامی

رقابت های یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی پایان یافت، حماسه برخاسته از حضور وسیع و گسترده در پای صندوق های رای،حیرت جهانیان را بر انگیخت و رکوردی از مردمسالاری دینی به جای گذاشت که نماد انضباط سیاسی، قانونمندی و پایبندی به اخلاق رقابت بود. بدین مناسبت نکاتی را بادآور می شویم:

۱-جهانیان شاهد بودند که انتخابات ایران آزاد، سالم و رقابتی بود و این خود رسواگر تبلیغات شوم دشمنان نظام بود.

مردم در پای صندوق های رای اقتدار وامنیت ملی را استحکام بخشیدند و پاسخ روشنی به دشمنان دادند. حزب موتلفه اسلامی از این حضور حماسی مردم تشکر می کند و خدای را به خاطر این همه هوشمندی و بصیرت شکر گزار است. بدون شک پیروز حقیقی انتخابات ریاست جمهوری، ملت بزرگ ایران است.

۲-رهبر معظم انقلاب اسلامی از یکسال پیش تا روز ۲۴ خرداد با رهنمودهای پیامبر گونه خود و نیز با بصیرت بخشی به مردم ، قدرت مانور دشمن در پدیداری یک جنگ نرم را مهار کردند. رسانه های اهریمنی غرب با سردرگمی به دنبال دو گانه های فرسایشی در رقابت ها بودند اما با سد هوشمندی مردم و نامزدها روبرو شدند و نتوانستند در شکاف نقد درون گفتمانی علیه امنیت ملی سنگر گیری کنند. در حقیقت خنثی کننده توطئه های دشمن، سر انگشت هدایتگرانه رهبری بود.

ما این نعمت الهی را ارج می نهیم و صمیمانه از رهبر معظم انقلاب تشکر می نمائیم. اینکه در این انتخابات کوچکترین آسیبی به کسی وارد نشد، حاصل درایت و تدبیر رهبری بود و خدا را از این بابت شاکریم.

۳-از دست اندرکاران برگزاری انتخابات از شورای نگهبان از وزارت کشور و مجریان انتخابات و نیز از صدا و سیمای جمهوری اسلامی به دلیل زحمات طاقت فرسای تهیه کنندگان، کارگردانان و خبرنگاران که در انعکاس این حماسه تاریخی نقش مهمی ایفا کردند قدردانی و تشکر می‌کنیم.

۴-به منتخب ملت جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو جامعه روحانیت مبارز و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به خاطر رای اعتماد ملت تبریک می‌گوییم. او نباید فراموش کند رئیس جمهور همه ملت است و باید در برابر مطالبات بر حق مردم به ویژه مطالبات معیشتی پاسخگو باشد.

حزب موتلفه اسلامی با اعلام حمایت و همکاری با دولت یازدهم از جناب آقای روحانی می‌خواهد قوانین لازم الاجرای باقی مانده بر زمین در حوزه اقتصاد،سیاست،فرهنگ و مسائل اجتماعی را از باب پایبندی به قانون اجرا کند.همچنین از وی می‌خواهیم در تعامل با قوا ، فصلی نو از همدلی را با مسئولان آغاز کند.

تاکید می‌کنیم فناوری صلح آمیز هسته ای یک مطالبه ملی است، امیدواریم همانطور که قول داده‌اند با تدبیر، هم این مطالبه و حق را استیفا نمایند و هم جلوی زیاده خواهی های دشمن را بگیرند و حافظ عزت و شرف و غیرت ملی باشند.

۵-از نامزدهای محترم انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری که با حضور خود شور و هیجان زیادی در رقابت ها پدید آوردند تشکر می‌کنیم. بدون شک آنها در خلق حماسه سیاسی نقش مهمی بر عهده داشتند.

۶-ادب پیروزی فرد منتخب و ادب عدم توفیق نامزدهای دیگر فضایی از آرامش در کشور پدید آورده است، از این فضا می شود به امر پیشرفت کشور و خدمت به مردم،شتاب بخشید.

ای کاش غائله آفرینان و فتنه گران سال ۸۸ ره فتنه و آشوب نمی رفتند و از فرصت پدید آمده از مشارکت ۸۵ درصدی مردم در آن سال برای اقتدار و امنیت ملی بهره می گرفتند و خود را دچار خسران دنیا و آخرت نمی کردند.

امیدواریم رقابت های این دوره به عنوان الگوی کارآمد برای صیانت از جمهوریت نظام نهادینه شود و برای دوره های بعدی به عنوان یک تجربه گرانسنگ از آن بهره بگیریم.

در پایان از خدای بزرگ می خواهیم آنچه را که خیر و صلاح نظام و کشور است برای ملت قهرمان ایران به ارمغان بیاورد انشاء الله.

حزب موتلفه اسلامی http://hadidnews.com/vdciyvar.t1azz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما