تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
در آینده باید شاهد آن باشیم که زنان محجبه به جرم حفظ عفت و حجاب، مورد شماتت قرار بگیرند.
لزوم برخورد با فروشندگان بدحجاب در نمایشگاه‌های‌شهری
به فرموده رهبر معظم انقلاب" قوام حکومت اسلامى، با امربه ‏معروف و نهى‏ ازمنکر است" چراکه اگر سست بجنبید آثار بی تدبیری شما در بستر سازی مناسب و برخورد به موقع با این معضل در‌آینده گریبان گیر شما هم خواهد شد و باید متاسفانه این هشدار را بدهیم که در صورت عدم توجه به حل این معضل طرح اندلسی یک بار دیگر پیروز و به ثمر خواهد نشست. 

 به گزارش حدیدنیوز به نقل از تهران پرس،  اگر چه موضوع بد حجابی در جامعه دیگر به یک معضل عادی تبدیل شده است و بدون تعارف باید گفت اینگونه که پیش می رود شاید در آینده شاهد آن باشیم که زنان محجبه به جرم حفظ عفت و حجاب، مورد شماتت قرار بگیرند، اما برحسب وظیفه شرعی که همان امر به معروف و نهی از منکراست و برای هوشیاری بیشتر مسئولان امنیت اجتماعی که الحق و الانصاف در این راستا زحمت کشیده اند و در بسیاری از موارد سپر بلای دیگر نهادهای مسئول هم بوده اند مجبور به بیان مکدر این تهاجم خاموش هستیم. 



خرداد سال گذشته بود که مسئولان شهری و امنیتی زبان انتقاد به سوی برخی برگزار کنندگان نمایشگاه های شهری گشودند و از وضع حجاب برخی فروشندگان در نمایشگاه‌ها گلایه کرده، تا آنجا که احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور زبان به اعتراف گشود و گفت: برخی نمایشکاه ها تبدیل به نمایشگاه مد و آرایش شده است وقتی نیروی انتظامی به مسئولین این غرفه ها تذکر می دهد برخی از غرفه داران به این امر اعتراض می کنند. 



تمدن استاندار تهران هم سال گذشته در مصاحبه خود با رسانه ها ضمن تاسف از وضعیت حجاب برخی از غرفه داران در نمایشگاه های مختلف، برخورد با این گونه تخلفات را به دوش نیروی انتظامی انداخته و می گوید: اگر مواردی درون فضای نمایشگاه به وجود آمد که مربوط به وظایف ذاتی نیروی انتظامی بود، طبیعتا نیروی انتظامی باید با آن برخورد کند. 



و بالاخره سردار کارگر، معاون اجتماعی اسبق ناجا، در مراسم افتتاح انجمن سینمایی پلیس در خرداد ۹۱ ضمن تاکید در برخورد نیروی انتظامی با متخلفین توپ را به زمین وزارت ارشاد پاس می دهد و می گوید: از این به بعد هر جشنی، جشنواره ای و همایشی در ایران برگزار می شود اگر با موازین اسلامی همخوانی نداشته باشد، برخورد می کنیم و مسوولیت چنین جشن هایی هم با وزارت ارشاد است. 



نتیجه گیری ما از لابلای صحبتهای مسئولین که همه آنها دغدغه حل این معضل اجتماعی ــ فرهنگی را دارند چیزی جز این نیست که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما متولی ندارد و هر کسی این امر دینی را به گرده دیگری می سپارد.

متولی امربه معروف و نهی از منکر کیست؟

و اما چند سوال، پس جایگاه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دینی چیست؟ چرا هیچ صدایی از این ستاد دینی شنیده نمی شود؟ و یا اگر این ستاد فعالیت دارد چرا هیچ بازتابی از عملکرد آن در جامعه به چشم نمی آید؟ 



و مگر امیرمومنان علی(علیه السلام) نفرموده اند: " الامر بالمعروف افضل اعمال الخلق" برترین اعمال خلق امر به معروف کردن است، پس چرا فقط این کلام گوهر بار باید بر سر در وب سایت این ستاد دیده شود؟ 



اگر چه همه می دانیم امر به معروف و نهی از منکر وظیفه تک تک آحاد مردم است اما تجربه نشان داده است که حرکت برخی دلسوزان به صورت یک وظیفه دینی با عملکرد تقابل گونه ارگان‌های متولی همراه بوده تا جایی که جایگاه آمربه معروف با فرد خاطی عوض شده و فرد آمر مورد هجمه و اهانت قرار گرفته است و این عملکرد ضعیف، باعث تشدید تقابل فرد متخلف با چنین حکم الهی شده است. پس مسئولان بهوش و بگوش باشند که به فرموده رهبر معظم انقلاب" قوام حكومت اسلامى، با امربه ‏معروف و نهى‏ ازمنكر است" چراکه اگر سست بجنبید آثار بی تدبیری شما در بستر سازی مناسب و برخورد به موقع با این معضل در‌آینده گریبان گیر شما هم خواهد شد و باید متاسفانه این هشدار را بدهیم که در صورت عدم توجه به حل این معضل طرح اندلسی یک بار دیگر پیروز و به ثمر خواهد نشست. 



صرفا جهت اطلاع مسئولین ذیربط، تصاویر وضعیت حجاب برخی فروشندگان نمایشگاه های ” مبلمان و غذای خوب برای همه ” که در سه روز گذشته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران درحال برگزاری بوده است را با ذکر این توضیح به نمایش می گذاریم که تصاویر فوق توسط یکی از همشهریان تهرانی برای پایگاه اطلاع رسانی تهران پرس ارسال شده است و تهران پرس سعی در انتشار تصاویری کرده است، که از وضعیت حجاب مطلوب تری، نسبت به دیگر خانم ها برخورداربوده اند.

















http://hadidnews.com/vdciyrar.t1a552bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

بهرام کهلو تفرش
با سلام متاسفانه اشاعه بی حجابی از طرف برخی خرده فرهنگ ها روز به روز سرعت بیشتری به خود می گیرد امید است مسئولین درفکر جلوگیری از این پدیده شوم باشند