تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۳
نمایشگاه خودرو فرانکفورت علاوه بر مدل های نسخه نهایی و البته مفهومی محل جولان تیونینگ های معروف اروپایی بود که جدیدترین محصولات خود را با تغییرات شگرف در مدل های اریجینال در معرض دید عموم گذاشته بودند.
نمایشگاه خودرو فرانکفورت
به گزارش حدیدنیوز، نمایشگاه خودرو فرانکفورت علاوه  بر مدل‌های نسخه نهایی و البته مفهومی‌محل جولان تیونینگ‌های معروف اروپایی بود که جدیدترین محصولات خود را با تغییرات شگرف در مدل‌های اریجینال  در معرض دید عموم گذاشته بودند.

ما در این مطلب قصد داریم تا مهم ترین این خودروها موسوم به هیولاهای فرانکفورت را به خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.


Brabus B۶۳S-۷۰۰

تیونر مرسدس بنز برابوس یک نسخه ۶ چرخ از Mercedes G۶۳ AMG ارائه کرده است که دارای بقرخز از ارتقاء‌های بصری و موتوری است.

این مدل که Brabus B۶۳S-۷۰۰ نامیده شده است دارای یک موتور بیت توربو V۸  با ظرفیت ۵٫۵ لیتر است که با افزایش ۱۵۴ اسب بخاری قدرت خود را به ۶۹۰ اسب بخار رسانیده است که البته این خودرو ۶ چرخ دارای وزن  در حدود ۳۷۷۵ کیلوگرم  است که البته با چرخ‌های هیولا وار ۳۷۶ اینچی خود دارای حداکثر سرعت بالای ۱۰۰ مایل در ساعت است  و البته با چرم‌های قرمز و سیاه و سفید  آلکانترا یک خودرو با برچسب قیمت ۳۵۰ پوند است.



Mansory Carbonado

منصوری تیونر معروف ایرانی تبار با دستکاری و تیون خودرو لامبورگینی آونتادور  نسخه مخصوص خود با نام  Mansory Carbonado عرضه کرده است تا جانشین مدل قبلی خود شود.



این خودرو که با مقدار زیادی فیبر کربن آغشته بود دارای یک موتور V۱۲  با قدرت پیشرانه ۶۹۱ اسب بخار است که با یک افزایش چشمگیر قدرت آن به ۱۲۵۰ اسب بخار افزایش یافته است  که البته مرهون بهره گیری از دو موتور توربوشارژ است و بدین ترتی بدارای شتاب صفر تا صد در ۲٫۶ ثانیه و حداکثر سرعت بالای ۲۳۶ مایل در ساعت است که البته با توجه به این امکانات دارای برچسب قیمت ۷۵۰ هزار یورویی است.


Techart Magnum Gold Edition

این تیونر اروپایی یک ظاهر طراحی شده جدی برای پورشه کاین طراحی کرده است که البته قرار است این خودرو خود موسوم به طلایی را به بازار نوکیسه‌های چینی روانه کند.

این خودرو دارای چرخ‌های آلیاژی طلایی  و کیت بدنه جدید است و در ضمن دارای چهار چراغ مه شکن جدید و چراغ‌های در طول روز روشن است که با دریچه‌های هوای جدید بزرگتر همراه شده است.

گفتنی است که هنوز هیچ گونه جزئیاتی از قیمت گذاری این خودرو اعلام نشده است.



Hamann Mystere

خودرو‌هامان میستری بر پایه خودرو جدید رنج رور بنا شده است که البته به همان اندازه نیز عجیب و غریب با رنگ خاکستری مات خود است.



این خودرو در حدود ۴۰ میلی متر پایین تر از مدل اریجینال است و البته دارای یک کیت بدنه جدید نیز است تا با چرخ‌های ۲۳ اینچی آلیاژی خود یک کیفیت سواری فوق العاده را برای خریداران خود رقم بزند. http://hadidnews.com/vdciyqar.t1aw32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما