تاریخ انتشار :جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۸
هیچ کس سخنان نتانیاهو را باور ندارد و به او اعتماد نمی کند، حتی اسرائیلی ها نیز او را تصدیق نمی‌کنند، ولی چه شده سعودی ها که سکوت مطلق اختیار کرده اند و سرمستی، زبانشان را بند آورده است، از او در منافعی که به واسطه جبهه‌های متعدد در منطقه و مشخصا در غزه، بسیار فراوان است، از او تبعیت می‌کنند؟
دلیل اعتماد آل سعود به نتانیاهو

به گزارش حدیدنیوز، روزنامه "الثوره" نوشت: ابراز روابط و دوستی میان اسرائیل و آل سعود، نیازی به این همه خونریزی، ویرانی و اعمال جنایتکارانه در منطقه نداشت؛ مدت هاست که این موضوع بر همگان روشن است و ما به دنبال بررسی این موضوع نیستیم، چرا که بحث در این خصوص، کار عبثی است که مفهومی ندارد.

هیچ کس سخنان نتانیاهو را باور ندارد و به او اعتماد نمی‌کند، حتی اسرائیلی ها نیز او را تصدیق نمی کنند، ولی چه شده سعودی ها که سکوت مطلق اختیار کرده اند و سرمستی، زبانشان را بند آورده است، از او در منافعی که به واسطه ی جبهات متعدد در منطقه و مشخصا در غزه، بسیار فراوان است، از او تبعیت می کنند و او را در آن وارد می کنند.

اعتقاد نداریم که کسی انتظار داشته رژیم صهیونیستی این روابط را رد یا تایید کند، چراکه رد این روابط، خود تصدیقی برای آن است، این چیزی است که حالت هرج و مرج شایع در داخل خود مملکت سعودی از آن تعبیر می کند. برخی از آنها، پس از آنکه آمریکا از نقش ی که از طریق آن اختلافات خانوادهی سلطنتی را از پشت پرده و در برخی موارد آشکارا، مدیریت می کرد، دست کشید، برخی از آنها دست کمک به سمت اسرائیل دراز کردند.

جنایات اسرائیل و دستاورد ماشین های جنگی آن، در همین حد خلاصه نمی‌شود؛ چراکه جنایت ها وحشیانه ی متنوعی که این رژیم مرتکب شده است را می توان با جبهات داعش و النصره مقایسه کرد، به گونه ای که جنایاتی که هواپیماهای نظامی رژیم اشغالگر و یا جنایاتی که گروه های تروریستی سازمان های تکفیری و وهابی مرتکب شده اند، هر دو، دو روی یک سکه واحدند که اساس آن مشخص کردن نقش ها و وظایف است.

هیچ کس از اقدامات اسرائیل، شگفت زده نشد؛ چراکه این رژیم، دشمنی است که هرگز هویت و آزمندی های خود را مخفی نکرده و هیچگاه از تجاوز و اشغالگری دست نکشیده است؛ اما وظیفه انسانی و اسلامی ایجاب می کند برای درک درست از نقش آل سعود و تجدید نظر در اسلامیت و انسانیت آن، پس از آنکه مشروعیت و صلاحیت خود را از دست داده است، سوالاتی مطرح شود تا در خصوص آینده این رابطه، ابهامی باقی نماند!!! http://hadidnews.com/vdciypap.t1auq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما