تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۱۴
تیم فوتبال سپاهان لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی مقابل النصر امارات آغاز کرد.
برتری پرگل سپاهان در اولین گام
به گزارش حدیدنیوز، از هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه سوم از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های سپاهان ایران و النصر امارات در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و به قضاوت نیشیمورای ژاپنی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری ۳ بر صفر سپاهان خاتمه یافت.

در ترکیب اولیه سپاهان شهاب گردان، فرشید طالبی، علی احمدی، حسین پاپی، امید ابراهیمی، حسن جعفری، احسان حاج صفی، اروین بولکو، جواهیر سوکای، احمد جمشیدیان و محمدرضا خلعتبری به میدان رفتند و برای النصر نیز احمد شامبی، هلال سعید، احمد علی، عیسی علی، موسی حماید، عبدالله حبیب الفردان، محمود درویش، راشد ملاله، لئوناردو لما داسیلوا، برونو سزار و ژوزف ماسکارا به زمین آمدند.

بازی با حملات سپاهان آغاز شد و جواهیر سوکای، احسان حاج صفی و حسن جعفری با شوت‌های خود مسیر دست یافتن به دروازه النصر را آزمودند که دو ضربه اول به بیرون رفت و آخری نیز با دفع ناقص شامبی همراه شد.

سرانجام حملات سپاهان در دقیقه ۲۲ به ثمر نشست و جواهیر سوکای روی ارسال خلعتبری گل نخست سپاهان را به ثمر رساند. دقایقی بعد باز هم سوکای با ضربه سر دروازه النصر را تهدید کرد که دروازه‌بان النصر به زحمت این توپ را دفع کرد.

در ادامه النصری‌ها سعی کردند با دل بستن به سزار و استفاده از ضد حملات دروازه سپاهان را تهدید کنند اما به نتیجه‌ای نرسیدند و در مقابل در دقیقه ۳۵ سوکای و طالبی دو فرصت پیاپی گلزنی را از دست دادند و در نهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر سپاهان ایران خاتمه یافت.

نیمه دوم

در نیمه دوم باز هم سپاهان بود که صاحب توپ و میدان بود و در نوک پیکان این تیم سوکای خط دفاع النصر را آزار می‌داد. در دقایق ۶۰ و ۶۱ سوکای و خلعتبری دروازه شامبی را با خطر مواجه کردند. بازی خشن تیم اماراتی سبب شد در نیمه دوم بولکو و جمشیدیان مصدوم شوند اما این بازیکنان به میدان بازگشتند.

در دقیقه ۶۸ بازی ایران‌نژاد جایگزین احسان حاج صفی شد که این بازیکن با اعتراض به تعویضش زمین را ترک کرد و در دقیقه ۷۰ بازی نیز محرم نویدکیا جایگزین جمشیدیان مصدوم شد. در دقیقه ۷۲ هم خمیس بجای حماید برای النصر به میدان آمد.

در دقیقه ۷۳ نویدکیا در موقعیتی مشکوک در محوطه جریمه النصر سرنگون شد اما داور اعلام خطا نکرد. در دقیقه ۷۷ بولکو که مصدوم شده بود جای خود را به جهان‌عالیان داد. یک دقیقه بعد خلعتبری با عبور از سد مدافعان النصر توپ را از فراز دستان دروازه‌بان این تیم عبور داد اما رشید ملاله توپ را در آستانه ورود به دروازه دور کرد.

در دقیقه ۷۹ ضربه سوکای از مقابل دروازه النصر عبور کرد و در ادامه ضربه خلعتبری به تیر دروازه النصر خورد. دقیقه ۸۰ نوبت به خلعتبری رسید که فرصت گلزنی را برای سوکای فراهم کند و این بازیکن هم به خوبی از این فرصت استفاده کرد و گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.

حملات بی امان سپاهان در دقایق پایانی بازی هم ادامه داشت و در دقیقه ۸۶ امید ابراهیمی با استفاده از اشتباه مدافعان النصر گل سوم تیمش را به ثمر رساند. سوکای در دقیقه ۸۸ یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد تا این دیدار با برتری ۳ بر صفر سپاهان خاتمه یابد و این تیم همانند تراکتورسازی که روز گذشته الجزیره امارات را ۳ بر یک برده بود، به برتری با ۳ گل برسد. http://hadidnews.com/vdciwzaz.t1ayw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما