تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۳
عرضه ۲۰۶ ایرانی تاثیری چندانی بر بازار و قیمت رانا نخواهد داشت.
به گزارش حدیدنیوز، دبیر اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با بیان این مطلب به پرشین خودرو گفت: در حال حاضر رانا جای خود را در بازار پیدا کرده است و به نظر نمی رسد بازار این خودرو با ورود ۲۰۶ ایرانی دستخوش تغییر و تحول خاصی شود.

کاظم صمدی نیکخواه با اشاره به افزایش قیمت رانا در بازار آزاد گفت: این خودرو در بدو ورود نتوانست توجه مشتری ها را به خود جلب کند به طوری که در ابتدای عرضه با یک افت مقطعی روبرو شد.

وی اظهار داشت: رانا در اوایل عرضه با قیمت ۲۸ میلیون تومان پا به بازار گذاشت اما با استقبال سرد مشتریان روبرو شد و ناچار در آن مقطع با کاهش قیمت روبرو و با قیمتی حدود ۲۶ میلیون تومان در بازار آزاد معامله شد در حالی که این خودرو در کارخانه حدود ۲۱.۵ میلیون تومان قیمت خورده بود.

این کارشناس بازار خودرو با اشاره به اینکه در حال حاضر اختلاف قیمت بازار و کارخانه این خودرو به ۷.۵ تا ۸.۵ میلیون تومان رسیده است، ادامه داد: اما با گذشت زمان و با استفاده از خلا حضور پژو ۲۰۶، رانا جایگاه خود را در بازار پیدا و تثبیت کرد به طوری که قیمت این خودرو در بازار از ۲۶ به ۲۹ تا ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت.

نیکخواه با تاکید بر اینکه حالا دیگر رانا مشتریان خود را دارد، ادامه داد: کاهش عرضه خودروهایی پرمتقاضی مانند ۲۰۶ و تندر این فرصت را در اختیار رانا قرار داد تا به قول معروف خود را بهتر نشان داده و در بازار برای خود جایگاه مطمئنی دست و پا کند به طوری که ۲۰۶ دیگر تهدیدی برای این خودرو به حساب نمی آید.
http://hadidnews.com/vdciwvaz.t1apr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما