تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۱
برخورد شدید حراست وزارت نفت با خبرنگاران و عکاسان خبری

بازداشت جمعی از دانشجویان تجمع‌کننده مقابل وزارت نفت

جمعی از دانشجویان امروز در اعتراض به قراردادهای جدید نفتی مقابل ساختمان وزارت نفت تجمع کردند که نیروی انتظامی جمعی از آنان را بازداشت کرد.
بازداشت جمعی از دانشجویان تجمع‌کننده مقابل وزارت نفت

به گزارش حدید نیوز؛ حسنلو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به تجمع صبح امروز جمعی از دانشجویان مقابل ساختمان وزارت نفت در اعتراض به قراردادهای نفتی جدید(IPC) اظهار داشت: از همان ابتدای تجمع شاهد حضور پررنگ نیروی انتظامی اطراف ساختمان‌ وزارت نفت در محدوده خیابان طالقانی حافظ بودیم. 

وی افزود: دانشجویان قصد تجمع در مقابل ساختمان اصلی وزارت نفت را داشتند که نیروی انتظامی از همان ابتدا به پراکنده کردن دانشجویان اقدام و جمعی از دانشجویان را بازداشت کرد.

حسنلو ادامه داد: دانشجویان دختر نیز در این شرایط با سر دادن شعارهایی علیه قراردادهای نفتی از جمله "IPC را لغو کنید"، "نفت ما را پس دهید" و "IPC خدعه انگلیسی" اعتراض خود را نسبت به قراردادهای جدید نفتی اعلام کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) افزود: نیروی انتظامی در نهایت با استفاده از نیروهای خود به پراکنده کردن دانشجویان پرداختند و مانع از تردد افراد در مقابل ساختمان‌های وزارت نفت در اطراف محدوده طالقانی حافظ شدند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: نیروهای حراست وزارت نفت نیز با حمله به عکاسان خبری و خبرنگاران با آنان شدیدا برخورد کردند.

http://hadidnews.com/vdciwqap.t1apr2bcct.html
منبع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما