تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴
رئیس اتحادیه قنادان تهران درباره برخورد با یک قنادی ارزان‌فروش در تهران می‌گوید: این موضوع اصلا صحت نداشته و کل این ماجرا یک شیطنت خبری بوده که به دنبال خصومت خبرنگار با اتحادیه مطرح شد.
ماجرای جریمه قنادی ارزان‌فروش چه بود؟
به گزارش حدیدنیوز، علی بهره‌مند، رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران درخصوص ماجرای برخورد با یک قنادی در افسریه تهران به دنبال فروش محصولاتش با قیمت پایین، گفت: این موضوع اصلا صحت نداشت و بررسی‌های ما نشان داد ادعای مطرح شده مبنی بر برخورد با قنادی مذکور کاملا کذب بوده و چنین خبری اصلا صحت نداشته است.

رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران اضافه کرد: ما پس از انتشار خبر مذکور اعلام کردیم که قنادی مذکور، کسانی را که با وی برخورد کرده‌اند معرفی کند و بعدتر نیز زمانی که همکاران ما با وی صحبت کردند و پیگیر ماجرا شدند، مالک این قنادی عنوان کرد به هیچ وجه چنین حرفی را نزده و مشخص شد کل این ماجرا یک شیطنت خبری بوده که به دنبال خصومت خبرنگار با اتحادیه مطرح شد.
 
وی گفت: از یک سو هیچ قانونی مجوز جریمه کردن واحدهای صنفی را به اتحادیه‌ها نداده و از سوی دیگر قانونی برای برخورد با ارزان فروشی وجود ندارد؛ لذا اتحادیه، تنها بر کیفیت کار و محصولات عرضه شده اعضا نظارت می‌کند و درجه بندی محصولات را تعیین می‌کند.
این در حالی است که هفته گذشته یکی از روزنامه‌ها در گزارشی از جریمه شدن یک قنادی در افسریه به خاطر حراج شیرینی خبر داده بود و در گزارش خود به نقل از علی بهره‌مند، رئیس اتحادیه قنادان گفته بود: «به هیچ عنوان امکان ندارد به دلیل ارزان‌فروشی کسی را جریمه کنیم و این شیرینی فروشی به دلیل دیگری جریمه شده است. شیرینی‌فروشی پارچه و بنر نصب کرده است که شیرینی‌هایش را زیر قیمت مصوب می‌فروشد و ما او را به دلیل حراج شیرینی جریمه کرده‌ایم زیرا حراج شیرینی وجاهت قانونی ندارد و اصناف مرتبط با مواد غذایی باید برای استفاده از عنوان حراج از اتحادیه اجازه بگیرند.»
منبع: تسنیم http://hadidnews.com/vdciw3ap.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما