تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۰
ورود انبوه‌سازان به لیست سیاه

روند ساخت و ساز مسکن مهر پردیس کُند شد

انبوه‌سازان مسکن مهر برای اینکه مشمول دریافت مبالغ افزایش قیمت‌های مصوب و اخیر مسکن مهر شوند، روند ساخت و ساز را کند کرده‌اند.
روند ساخت و ساز مسکن مهر پردیس کُند شد
به گزارش حدیدنیوز، پس از اینکه در اواخر سال گذشته یک افزایش قیمت برای واحدهای مسکونی مهر اعلام و ابلاغ شد ظاهرا برخی از انبوه‌سازان مسکن مهر شهر پردیس برای اینکه این واحدهای مسکونی مشمول دریافت مبالغ مصوب شوند روند ساخت و ساز را کُند کرده‌اند.

بنابراین گزارش،کُند شدن روند ساخت و ساز مسکن مهر پردیس تنها یکی از مواردی است که در شهر پردیس در حال رخ دادن است چرا که به گفته یک مقام مسوول شرکت عمران پردیس در گذشته هفته‌ای هزار نفر را برای انتخاب واحد مسکونی معرفی می‌کرد اما به تازگی این عدد به هفته‌ای ۲۵۰ نفر کاهش یافته است و ماهانه به هزار نفر می‌رسد.

بر اساس این گزارش اگر انتخاب واحد مسکونی به ماهانه هزار نفر برسد باید گفت ۵۲ هفته طول می کشد تا اقدامات انتخاب واحد مسکونی در پردیس توسط متقاضیان مسکن مهر به اتمام برسد.

بر اساس این گزارش، این موضوع باعث سردرگمی متقاضیان مسکن مهر شده و ظاهرا گفته می‌شود که تمام اقدامات مسکن مهر شهرهای جدید را خود شرکت عمران شهرهای جدید برعهده گرفته است.

به گزارش خبرنگار فارس، ظاهرا انبوه‌سازانی که روند ساخت و ساز را کُند کرده‌اند تا واحدها مشمول افزایش این قیمت شوند اگر به این روند ادامه دهند در لیست سیاه قرار گرفته و پروژه‌ها از آنها پس گرفته خواهد شد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۱۲۷۰۰۰۵۴۱#sthash.QkGwzDrj.dpuf http://hadidnews.com/vdcivzar.t1a332bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما