تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷
طبق آخرين ارزيابي صورت گرفته، نمايندگي مركزي ايران‌خودرو واقع در شرق تهران موفق به كسب رتبه ممتاز، در شاخص شایستگی ارائه خدمات شد.
نمايندگي مركزي شماره 2 ايران‌خودرو ممتاز شد
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكوپرس به نقل از روابط عمومي ايساكو، نمايندگي 5099 ايران‌خودرو بر طبق ارزيابي شركت بازرسي استاندارد و كيفيت ايران در اسفندماه 96 موفق به كسب 846 امتياز در شاخص رضايت مشتريان شد و براي اولين بار در بين نمايندگي‌هاي مركزي رتبه ممتاز در ارائه خدمات را دريافت كرد.
 
اين نمايندگي در حالي اين امتياز را به دست آورده كه در گزارش‌هاي ميداني و نظرسنجي‌ها، مراجعان به صورت مستمر از خدمات دريافتي، تكريم مشتريان، كيفيت و سرعت تعميرات و عدم بازگشت به تعميرگاه ابراز رضايت كرده‌اند.
 
گفتني است از آن‌جايي كه نخستين هدف شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، ارائه بهترين خدمات به مشتريان و افزايش روزافزون رضايت ايشان است، نمايندگي‌هاي ايران‌خودرو به صورت مستمر تحت پايش و ارزيابي‌هاي مختلفي هستند و علاوه بر بررسي‌هاي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد كه مورد تاييد وزارت صنعت است، بارها توسط واحد بازرسي ايران‌خودرو و معاونت خدمات پس از فروش و واحد مهندسي ايساكو در طي سال ارزيابي كيفي مي‌شوند.
 
شهريار سلطاني معاون خدمات پس از فروش ايساكو نيز در اين خصوص گفت: پروژه بهبود و ارتقا اين نمايندگي‌  از دی ماه سال 95 در دستور كار شركت قرار گرفت تا با بهينه‌‌سازي ارائه خدمات، استانداردسازی فرآیندها و به روز رسانی  فضاي تعميرگاهي، به كلينيك‌ تخصصي محصولات ايران‌خودرو تبديل شود.
 
نمايندگي مذکور در همين راستا به نحوي ارتقاء يافت كه در ارزيابي رضایت مشتریان شرکت بازرسي كيفيت و استاندارد ایران، موفق به كسب عدد 846 در ارائه خدمات به مشتريان شد.
 
وي در پايان گفت: در حال حاضر برای  نمايندگي مركزي شماره يك ايران‌خودرو، واقع در خيابان آزادي پروژه بهبود و ارتقا تعریف شده است و اميدواريم اين نمايندگي كه در حال حاضر در رديف نمايندگي‌هاي رتبه يك شركت است، به زودي موفق به كسب رتبه ممتاز شود. http://hadidnews.com/vdcivyap.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما