تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
مدیرطرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با توجه به اینکه هر مترمکعب CNG با ۱.۱ لیتر بنزین قابل جایگزینی است، با مصرف CNG حدود ۷ میلیارد لیتر صرفه جویی در مصرف بنزین در سال ۹۳ داشتیم.
صرفه جویی ۷‌ میلیارد لیتر بنزین در سال ۹۳ با مصرف سی ان جی
به گزارش حدیدنیوز،امیر وکیل زاده اظهار داشت: از ابتدای سال 93 تا پایان این سال در مجموع 21 جایگاه جدید دو منظوره و 60 جایگاه جدید تک منظوره عرضه سوخت CNG در اقصی نقاط کشور به بهره برداری رسید.
 
وی افزود: با بهره برداری از این 81 جایگاه جدید، تعداد جایگاههای عرضه سوخت CNG در شروع سال 94 به 2262 باب در سراسر کشور رسید.
 
مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرد: در این 2262 جایگاه عرضه سوخت CNG با وجود 13 هزار و 20 نازل سوختگیری در مجموع به میزان 2 میلیون و 557 هزار و 7 مترمکعب نرمال در هر ساعت ظرفیت عرضه سوخت CNG ایجاد شده است.
 
وکیل زاده با بیان اینکه سهم مصرف CNG در سبد سوخت کشور هم اکنون 22 درصد است، گفت: در مجموع در سال گذشته 6.8 میلیارد مترمکعب سوخت CNG در ایران مصرف شد که با توجه به اینکه هر مترمکعب CNG با 1.1 لیتر بنزین قابل جایگزینی است، با مصرف CNG حدود 7 میلیارد لیتر صرفه جویی در مصرف بنزین در سال 93 داشتیم. http://hadidnews.com/vdcivqap.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما