تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۶
ساپورت را غربی ها ساپورت می کنند

ساپورت این پوشش به ظاهر پوشیده!

ولی بسیار تنگ و بدن نما، مد بی حجابی و بد حجابی سال ۹۲ در میان بانوان جوان است تا جایی که حتی این پوشش باعث اعتراض تعداد کثیری از افراد جامعه شده است.
به گزارش حدیدنیوز،  امام علی(علیه السلام) می فرمایند: «ظاهر می شوند در آخرالزّمان که بدترین زمان هاست، زنانی که در عین لباس پوشیدن لخت و عور هستند.»



از زمان های قدیم در همه ادیان تاکیدات فراوانی بر پوشش بانوان شده است چرا که زنان یک جامعه تاثیر بسزایی در پیشبرد و یا پسروی یک سرزمین دارند اما متاسفانه در سال های اخیر هر روز شاهد رواج سبک جدیدی از بی حجابی در بین دختران و زنان سرزمینمان هستیم.



روزی روسری ها کوتاه می شود روز دیگر شلوارها فردا مانتوها تنگ می شود و ماه بعد آستین ها بالا می رود اما مد جدید بی حجابی و بدحجابی که در چند ماه اخیر در کشور بسیار مشاهده می شود پوششی به نام ساپورت است.

 

 



ساپورت این پوشش به ظاهر پوشیده ولی بسیار تنگ و بدن نما، مد بی حجابی و بد حجابی سال ۹۲ در میان بانوان جوان است تا جایی که حتی این پوشش باعث اعتراض تعداد کثیری از افراد جامعه شده است.



پوششی که از آن به جای شلوار و با عنوان ساپورت استفاده می شود در واقع همان جوراب مشکی با ضخامتی بیشتر است که مشخص نیست از کجا و به چه شکل در بین دختران و زنان جوان ایران رایج شده است.



ساپورت ها در رنگ ها و طرح های مختلف و حتی گاهی با خط زیبای نستعلیق که در کنار پاهای آن نوشته شده در میان مغازه ها و بوتیک های زنانه عرضه می شود.



این پوشش زننده در پای دختران و زنان گاهی چنان خود نمایی می کند که چه زن و چه مرد ناخواسته برای حس کنجکاوی هم که شده است به پاهای دختران نگاه می کند اما این موضوع زمانی بدتر می شود که پوشاننده ساپورت بر تن خود، ساپورت را با مانتو کوتاه و یا ساپورتی به رنگ پا می پوشد، گاهی نیز دیده می شود که خانم محجبه ای با چادر ساپورت پوشیده است که این سبک پوشش نیز بسیار زننده است.


 

دختران و زنان جوان اکثرا به علت نا آگاهی از تهاجم فرهنگی بزرگی که دشمنان اسلام و ایران راه انداخته اند و با این توجیه که ساپورت پوشیده است و جایی از بدن دیده نمی شود از این پوشش نازیبا استفاده می کنند اما در دین مبین اسلام بر بدن نما نبودن لباس تاکید زیادی  شده است.



شاید ناآگاه بودن برخی از دختران و زنانی که ساپورت می پوشند یک دلیل برای رواج این نوع پوشش در کشور باشد اما می توان این ناهنجاری را در سایر مسائل از جمله عدم تولید لباس پوشیده زیبا و شیک اسلامی جویا شد چرا که نبود تولیدی البسه اسلامی متنوع و شاد و مهمتر از همه نبود طراح های حرفه ای می تواند سبب ایجاد چنین آسیب هایی در فرهنگ یک کشور شود و مردم اعم از زن و مرد به سمت مدهای غربی سوق پیدا کنند.



متاسفانه با توجه به قرار گرفتن در ایام محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر باز هم شاهد دختران ساپورت پوش در سطح خیابان های شهر بودیم و به نظر می رسد که موفقیتی از سوی گشت های امر به معروف و نهی از منکری که قرار بود در این یک هفته به ارشاد دختران و زنان بد پوشش بپردازند حاصل نشده است و متولیان امر قصد دارند به انجام کارهای تکراری و بی حاصل ادامه دهند.



همجمه های فرهنگی دشمن تا جایی پیش رفته که گشت های امر به معروف و نهی از منکر پاسخگوی رفع مشکل بی حجابی، بد حجابی و بد پوششی جوانان نیستند و باید از راه هایی بهتر و تاثیر گذار تر برای ارشاد جوانان استفاده شود و همان گونه که کشورهای غربی از طریق شبکه های ماهواره ای و پخش صوتی و تصویری قصد از بین بردن عفاف و حجاب در بین جوانان مسلمان و پاک ایرانی و به راه انداختن فساد در بین آنان دارند باید شبکه های داخلی نیز به همان قوت شبکه های غربی و حتی با تلاش بیشتری جوانان را به سمت پوشش اسلامی – ایرانی هدایت کنند اما گاها می بینیم که خود شبکه های صدا و سیمای ایران باعث ایجاد مدهایی ناپسند در بین جوانان می شوند.


 

چندی پیش خبری مبنی بر دستگیری دو دختر ساپورت پوش در رسانه های خبری منعکس شد که علت دستگیری این دختران پوشیدن ساپورت با طرح پرچم رژیم صهیونیستی اعلام شد با توجه به این خبر پیکان انتقادات را باید به سمت مسئولان فرهنگی کشور گرفت که با کم کاری و شاید عدم تفکر کافی در کارها موجب شده اند که شاهد چنین مسائلی در جامعه اسلامی باشیم جامعه ای که هزاران نفر برای دفاع از اسلام، ناموس و وطن جان خود را فدا کردند تا زنان جامعه در امنیت کامل و به دور از هر گونه نگاه نا پاک در اجتماع حضور داشته باشند.



پیدا کردن مقصر برای مشکلات فرهنگی دیگر هیچ کاری را درست نمی کند و باید به دنبال راه حل سازنده بود تا اول از بروز بی عفافی های دیگر در آینده جامعه جلوگیری شود و سپس برای رفع مشکلات فرهنگی ایجاد شده در گذشته تلاش شود که این امر همکاری دستگاه هایی چون صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و همه دستگاه های متولی امر را می طلبد تا با تشکیل اتاق فکری نه فقط متشکل از قشر خاص بلکه از همه نوع قشری از سنین مختلف، مشاغل و حرفه های گوناگون، رشته های تحصیلی متعدد، و ... به آسیب شناسی بپردازند.



شهدا با از جان گذشتگی های خود جنگ سخت دشمن را نا کام گذاشتند و امروز جوانان کشور باید با تفکر و آگاهی از ترفند های دشمن در جنگ نرم بار دیگر دشمن را ناامید و نا کام کنند. http://hadidnews.com/vdciv5ar.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما