تاریخ انتشار :شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۵
بازار خودرو در هفته‌های آغازین تابستان ۹۳؛

التهاب و استرس در خریداران خودرو + جدول قیمت

چند روزی است که زمزمه گران شدن خودرو از طرف مدیران دولتی و رسانه‌ها به گوش می‌رسد که...
التهاب و استرس در خریداران خودرو + جدول قیمت
چند روزی است که زمزمه گران شدن خودرو از طرف مدیران دولتی و رسانه‌ها به گوش می‌رسد که نمونه آن، می‌توان گفت صحبت‌های اخیر رییس شورای رقابت است که با ۷ درصد گران شدن خودرو موافقت کرده است.


به گزارش حدیدنیوز، چند روزی است که زمزمه گران شدن خودرو از طرف مدیران دولتی و رسانه‌ها به گوش می‌رسد که نمونه آن، می‌توان گفت صحبت‌های اخیر رییس شورای رقابت است که با ۷ درصد گران شدن خودرو موافقت کرده است. البته مدیران خودروسازها با آن مخالفت کرده و به بیشتر گران شدن خودرو جهت سوددهی بیشتر تمایل دارند.
این در حالی است که اوایل سال از سوی مدیران دولتی هر روز اعلام می‌شد که در سال ۹۳ هیچ‌گونه افزایش قیمتی در بازار خودرو به خصوص خودروهای داخلی نداریم. اما در حال حاضر همین گروه ساز گرانی را دوباره به صدا در آورده‌اند و این موضوع باعث نگرانی خریداران خودرو شده است.
هم‌اکنون مردم به خصوص طبقه متوسط به پایین جامعه که حتی زورشان به خرید خودرو پراید بی‌کیفیت هم نمی‌رسد، این سوال مطرح است که چرا دولتمردان به فکر چاره نیستند، اما خودروسازها که در این چند سال اخیر دیده شده زورشان به شورای رقابت و دولت رسیده است و در سال چند بار به بهانه‌های مختلف خودرو را گران می‌کنند.
همین موضوع باعث شده که امروز التهاب، نگرانی و استرس در میان اقشار متوسط و ضعیف دیده شود که دوباره خودرو گران را در چند روز آینده گران‌تر باید بخرند؛ این در حالی است که از کیفیت آن هر روز کاسته می‌شود.
براساس گزارش تراز، هم‌اکنون در بازار پراید ۱۳۱ SE با قیمت ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پراید ۱۱۱ SE با قیمت ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، تیبا ۲۳ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ بنزینی ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و پژوپارس بنزینی ۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
همچنین در بازار پژو۲۰۶ صندوق‌دار V۸ با قیمت ۳۷ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ۵ با قیمت ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تندر ۹۰ با قیمت ۳۸ میلیون تومان و پژو۴۰۵ دوگانه‌سوز با قیمت ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.
این در حالی است که این خودروها در بازار در هفته گذشته، اول تیرماه با قیمت‌های دیگری عرضه می‌شدند؛ به‌طوری که پراید ۱۳۱ SE با قیمت ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پراید ۱۱۱ SE با قیمت ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، تیبا ۲۳ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ بنزینی ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و پژوپارس بنزینی ۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

همچنین در بازار پژو۲۰۶ صندوق‌دار V۸ با قیمت ۳۷ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ۵ با قیمت ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تندر ۹۰ با قیمت ۳۸ میلیون تومان و پژو۴۰۵ دوگانه‌سوز با قیمت ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. http://hadidnews.com/vdciv3ar.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما