تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۸
نماينده ايران خودرو در كشور تونس مجوز لازم براي صادرات محصول رانا را اخذ كرده و با تجهيز تعميرگاه براي ارايه خدمات پس از فروش، صادرات اين محصول به تونس آغاز خواهد شد.
بازار تونس در انتظار محصولات ايران خودرو
علي علمي، معاون صادرات گروه صنعتي ايران خودرو ضمن بيان اين مطلب، تونس را يكي از بازارهاي مهم و داراي موقعيت مناسب براي صادرات خودروسازان دانست و گفت: خودروسازان بزرگ و مطرحي در اين كشور حضور دارند و بازار كاملا رقابتي است.

وي به وضع قوانين سخت گيرانه دولت تونس در واردات خودرو اشاره كرد و گفت: دولت تونس محدوديت هاي زيادي براي واردات از خودروسازان درجه دو و سه ايجاد كرده و قصد دارد بازار خودرو را محدود به برندهاي معتبر و باكيفيت كند.

وي ضمن اشاره به بازديد وزير بازرگانی تونس از خطوط توليد ايران خودرو در سال گذشته و تشكيل كميته واردات از ايران خودرو در دولت تونس گفت:‌ سطح تكنولوژي و توان مندي هاي ايران خودرو مورد توجه تونسي ها قرار گرفت و توافقات اوليه براي تاسيس نمايندگي ايران خودرو در اين كشور به عمل آمد. 

علمي افزود: كميته واردات تونس ضمن اذعان به قابليت هاي بالاي شركت ايران خودرو، به صورت رسمي اعلام كرده كه خواستار حضور محصول رانا در اين كشور است.

وي از تعيين الزاماتي براي نمايندگي ايران خودرو در تونس خبر داد و گفت: تجهيزات كارگاهي مورد نياز، تامين قطعات و به روز بودن تجهيزات و سرويس هاي خدمات پس از فروش از جمله اين الزامات است. وي افزود:‌ با تجهيز موارد ذكر شده در تابستان امسال اولين محموله رانا به تونس صادر خواهد شد.

وي گفت: دنا و سمند سورن از ديگر محصولاتي است كه مطالعات آن براي صادرات به تونس آغاز شده كه در آينده به سبد صادراتي ايران خودرو به تونس افزوده خواهد شد.

http://hadidnews.com/vdciuvap.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما