تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۰
جبهه اصلاح‌طلبان: نامه به اوباما مصوبه جبهه بود

حزب مردم‌سالاری ارسال نامه به اوباما را تکذیب کرد

تناقض در جبهه اصلاحات در حالی رقم می خورد که حزب مردم‌سالاری صدور هر گونه نامه‌ای به اوباما را تکذیب کرد و گفت جبهه اصلاح‌طلبان هیچگونه نشست رسمی بعد از انتخابات ۹۲ نداشته است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج۲۴، میرزابابا مطهری‌نژاد عضو دفتر سیاسی و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی در گفت‌و‌گویی صدور هرگونه نامه‌ای از سوی حزب مردم‌سالاری را به اوباما تکذیب کرد و گفت تا جایی که می‌دانم جبهه اصلاح‌طلبان ایران هم هیچگونه نشست رسمی بعد از انتخابات ۹۲ نداشته است و احتمالا تعدادی احزاب به صورت غیررسمی و بدون هماهنگی با رئیس این جبهه و دبیرکل حزب مردم‌سالاری نشستی را برگزار کرده و نامه‌ای نوشته‌اند، لذا حزب مردم‌سالاری انتساب نامه مذکور را به حزب مردم‌سالاری تکذیب می‌کند.







وی تصریح‌کرد: البته تعدادی از دبیران کل احزاب عضو جبهه اصلاح‌طلبان ایران نیز طی تماسی موضوع را تکذیب کرده و حتی حق شکایت و پیگیری قضایی جعل چنین انتسابی را برای خود محفوظ دانسته‌اند که امیدواریم شاهد چنین روندی در آینده نباشیم.







بر پایه این خبر مجید بهمن زاده دبیر جبهه اصلاح‌طلبان و محمد جواد حق‌شناس نایب رئیس جبهه اصلاح‌طلبان ضمن انتقاد از چنین برخوردی در فرآیند حزبی و تک‌روی برخی اعضا، تاکید کردند که نامه ۳۱ حزب اصلاح‌طلب به اوباما در تاریخ ۱۹ شهریور ماه به تصویب اعضای جبهه رسیده است و این مصوبه به اعضای غائب نیز اطلاع‌رسانی شده است.







بر همین اساس محمد جواد حق‌شناس نائب رئیس جبهه اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، اظهار داشت: نامه ۳۱ حزب اصلاح‌طلب به اوباما با امضای دو دبیر کل جبهه اصلاح‌طلبان و جبهه اعتدال‌گرایان تنظیم و رسانه‌ای شد.







حق‌شناس افزود: مصوبات این دو جبهه بر اساس رأی‌گیری میان اعضا و استعلام از آنها صورت گرفت که با موافقت اکثریت اعضای جبهه همراه بود هر چند که ممکن است اقلیتی با فرآیند کلی موافق نباشند اما با توجه به رأی اکثریت باید با مصوبه نهایی همراهی کنند.







نائب رئیس جبهه اصلاح طلبان ادامه داد: متن نامه ۳۱ حزب اصلاح‌طلب برای تمام احزاب عضو دو جبهه ارسال و یا از طریق پیامک به آنها خبر داده شد ضمن اینکه این نامه مصوبه‌ای مربوط به آخرین جلسه جبهه اصلاح‌طلبان بوده است.







مجید بهمن‌زاده دبیر جبهه اصلاح‌طلبان نیز در این باره تصریح کرد: جلسه جبهه اصلاح طلبان در تاریخ ۱۹ شهریور ۹۲ تشکیل و مصوبه‌ای در خصوص این نامه با توافق ۹ حزب به تصویب رسید و به کسانی که در جلسه نبودند هم اطلاع‌رسانی شد.







بهمن‌زاده با بیان اینکه وقتی موضوعی به تصویب حزب برسد دیگر نیازی به اطلاع‌رسانی نیست اما ما با این حال باز هم به اعضای غائب این موضوع را اطلاع دادیم، افزود: در جلسه‌ای که مربوط به تصویب این نامه بود آقای کواکبیان حضور نداشت و طبیعی است که اعضای غائب در جریان کار نباشند.







دبیر جبهه اصلاح طلبان گفت: بعد از انتشار این نامه آقای کواکبیان تماسی با بنده برای ارائه این توضیحات نداشته است. http://hadidnews.com/vdciuuar.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما