تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲
این روزها مدیران بانکی کشور دچار جابجایی بسیاری شده اند.برخی خداحافظی می کنند و برخی دیگر نیز خاطرخواه زیاد دارند و به قولی روی هوا می برند!اما در این میان استعفای ناگهانی و بی سر و صدای یک مدیر بانکی بیش از همه جالب به نطر می رسد.
ابهامات تغییر " یهویی " در بانک خصوصی پارسيان
به گزارش خبرنگار «حدید نیوز»، روز گذشته خبر استعفای ناگهانی و به قول سلفی بازها " یهویی " مدیر عامل یکی از بانک های بزرگ خصوصی کشور همه را متعجب کرد.

دکتر دیواندری که در دولت نهم و دهم نیز سکاندار بانک بزرگ تری به نام ملت بود، یک شبه به بهانه بیماری جسمانی از مدیریت بانک پارسیان کنار رفت.

سرعت تغییر و تحول در راس این بانک خصوصی آنچنان بالا بود که بسیاری را آچمز کرد.اما این تغییر ناگهانی و یهویی آن هم در دو ماه پایانی سال که ماههای شلوغ و پراسترس بانک ها به شمار می رود، ابهاماتی را ایجاد کرده است.

نخست اینکه اگر دکتر دیواندری دچار بیماری شده و به قول اطلاعیه سایت بانک پارسیان به خاطر بانک تا همین زمان مقاومت کرده است(۱۰ ماه از ۱۲ ماه سال) چرا برای ۳۰ تا ۴۰ روز آینده نمی تواند مقاومت کند؟

دوم اینکه بسیاری از مدیران فعلی شبکه بانکی کشور دارای سن بالا و حتی بیماری هستند اما هنوز بر سرکار حاضر می شوند و برخی مواقع مرخصی می گیرند.اما دارای سمت هستند.

سوم اینکه اگر دکتر دیواندری به بیماری جسمانی خود واقف بوده است، چه لزومی داشت که از دیماه سال ۹۲ تا بهمن ۹۳ برسرکار در بانک پارسیان حاضر شود؟بهتر نبود مانند دکتر پاشایی فام برای معالجه مرخصی می گرفت و سپس وارد بانک پارسیان می شد؟

چهارم اینکه این تغییر ناگهانی و با سرعت نور در ۴۰ روز مانده به پایان سال چه دلیلی دارد؟مدیر عامل جدید یعنی دکتر پرویزیان از بانک سینا حداقل چندین ماه زمان می خواهد تا پروسه و رویه کاری بانک خصوصی پارسیان آشنا شود و بعید است برای ۴۰ روز کاری بتواند کند.

برخی از کارشناسان بانکی مدعی اند که استعفای دیواندری از بانک پارسیان تنها به دلیل بیماری باشد.چراکه وی می توانست حداقل تا پایان سال به صورت غیر حضوری همراه بانک پارسیان باشد.

http://hadidnews.com/vdciupap.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما