تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۹
حمید سوریان می‌گوید شاید دیگر کشتی نگیرد.
به گزارش حدیدنیوز، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن و دارنده شش مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که از چه زمانی تمریناتش را آغاز می‌کند؟ اظهار کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای کشتی گرفتن ندارم،‌ چرا که آنقدر عقب افتادگی در زندگی‌ام دارم که هنوز وقت نکرده‌ام به کشتی فکر کنم.

طلایی پنج دوره مسابقات کشتی قهرمانی جهان در پاسخ به این پرسش که آیا در رقابت‌های جهانی مجارستان کشتی می‌گیرد؟ گفت: دوست دارم دوباره کشتی بگیرم. همه تلاشم را هم برای برگشتن به تیم ملی می‌کنم، ولی فعلا هیچ چیز درباره آینده ورزشی ام مشخص نیست.

وی افزود: برنامه ام مشخص نیست، نمی‌دانم که به کشتی گرفتن ادامه بدهم یا نه.

سوریان در جواب به سوال دیگری مبنی بر این که اگر ادامه دهی در چه وزنی کشتی می گیری؟ گفت: اگر به کشتی گرفتن ادامه دهم قطعا در وزن خودم یعنی ۵۵ کیلوگرم مسابقه خواهم داد.

دارنده نشان طلای بازی‌های المپیک لندن در واکنش به این اظهار نظر که حیف نیست در اوج موفقیت کشتی را کنار بگذاری؟ پاسخ داد: به دلیل مشغله زیادی که در زندگی ام دارم شاید کشتی را کنار بگذارم. ما حرفه‌ای ورزش می‌کنیم ، ولی ورزش ایران حرفه‌ای نیست. آنقدر در طول ۱۰ سال گذشته حرفه‌ای به کشتی فکر کردم که از رسیدگی به خودم و خانواده ام باز ماندم. من تا روزی که حس کنم توان دارم و می‌توانم مدال بگیرم سرباز تیم ملی خواهم بود و در غیر این صورت کشتی را کنار می‌گذارم.

سوریان در پایان درباره برگزاری دیدارهای خیریه میان تیم‌های المپیکی‌ها و هنرمندان، تصریح کرد: حرکت خیرخواهانه و زیبایی بود. فکر می‌کنم آنچه که این اتفاق را زیباتر می‌کند این است که جنبه خیریه دارد. مایه افتخار حمید سوریان است که به عنوان یک عضو کوچک در جمع دوستان عزیز باشد. امیدوارم این حرکت بیش از پیش تکرار شود. http://hadidnews.com/vdciryaz.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما