تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۸
شركت ساپكو به همراه 133 سازنده شبكه تامين ايران خودرو دستاوردهاي خوددر زمينه كيفيت قطعات و بهره گيري از فناوري هاي جديد را در دهمين نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران به نمايش مي گذارد.
نمايش دستاوردهاي كيفي ساپكو و 133 سازنده شبكه تامين در نمايشگاه دهم

اين نمايشگاه از 25 آبان به مدت چهار روز در محل دايمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار مي شود و میزبان بیش از 800 شركت داخلی و خارجی فعال در زمینه صنعت قطعه سازی  خواهد بود.

به گزارش ايكوپرس به نقل از روابط عمومی ساپكو، در نمایشگاه دهم كه با حضور شركت كنندگانی از 20 كشور جهان برگزار می‏شود، شركت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو همراه با 133 سازنده شبكه تامین خود در سالن خليج فارس، توانمندی‏های زنجیره تامین را به نمایش می‏گذارد.

در نمایشگاه امسال برای نخستین بار، نمایندگان معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در كنار ساپكو حضور خواهند داشت. ستاد فناوری نانو، صندوق نوآوری و شكوفایی و فن بازار ملی از جمله نمایندگان معاونت علمی و فناوری هستند كه در این گردهمایی بزرگ خودرویی به معرفی خدمات خود در خصوص شناسایی، ارزیابی و حمایت از شركت‏های دانش بنیان می‏پردازند.

از دیگر نوآوری‏های ساپكو در نمایشگاه دهم، برگزاری كارگاه‏های آموزشی با هدف تبادل تجربیات و دانش تخصصی در حوزه‏های مختلف صنعت قطعه‏سازی است. در این زمینه و با حضور مدیران و كارشناسان برجسته ساپكو، چهار كارگاه تخصصی با محورهای كیفیت شامل چگونگی تهیه شناسنامه كیفی قطعات و نحوه محاسبه عملكرد كیفی سازندگان، FireWall ، QC-Story و 8D & Reactivity برگزار خواهد شد.

فرآیند مدیریت خرید قالب و ابزار، پروسه گرین‏كاری قالب‏های تزریق پلاستیك، فرآیند سرد و گرم كردن سریع قالب براي رفع عیوب قطعات تزریقی پلاستیكی، فرآیند نمونه‏سازی سریع قطعات همراه با معرفی نرم‏افزار شبیه سازی Autoform از دیگر كارگاه‏های آموزشی ساپكو در دوره برگزاری دهمین نمایشگاه بین‏المللی قطعات، لوازم و مجموعه‏های خودرو تهران خواهد بود.

گفتنی است، شركت ساپكو با شش معاونت فنی مهندسی، كیفیت، اقتصادی، بازرگانی و منابع انسانی خود براساس برنامه‏های معین به نمایش آخرین دستاوردهای صنعت قطعه‏سازی كشور می‏پردازد و استفاده از فضای جدید بین‏المللی به وجود آمده در دوران پساتحریم و مذاکره با شرکت‏های معتبر و صاحب نام قطعه‏ساز جهان را از اهداف اصلی خود قرار داده است. این نمایشگاه هر روز از ساعت 9 تا 16 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. http://hadidnews.com/vdcirpap.t1apv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما