تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۷
چند سالی است که گرفتن عکس های آتلیه ای با گریمی مخصوص در میان بازیگران زن و مرد ایرانی باب شده است.
پشت پرده سینمای ایران و کشف حجاب بازیگران زن
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ویژه نامه حجاب برتر تهران پرس با گسترش بازدید سایت های به ظاهر هنری که اقدام به منتشر کردن اینگونه تصاویر می کنند این پدیده به نوعی فستیوال و مسابقه برای حیا زدایی از الگوی زن ایرانی و هنرمندان سینما و تلویزیون تبدیل شده است .




مسابقه بدحجابی در تصاویر آتلیه ای تا به جایی رسید که جنجال به وجود آمده از پس آن دیگر قابل کنترل نبود و برخی با همزاد پنداری نسبت به شخصیت با حجاب برخی از آنها در فیلم های سینما و تلویزیون و با دیدن عکس های آنچنانی آتلیه ای این افراد در فیس بوک یا برخی سایت های مجاز اینترنتی دچار نوعی تفکر دوگانه در مورد این افراد می شدند.







 ادامه دار شدن این روند در شبکه های اجتماعی برخی انتقادات را هم در پی داشت اما به نظر می رسد با بی تفاوتی مسئولین فرهنگی کشور نسبت به این موضوع هنوز این وضعیت در سایت های مربوط به تصاویر بازیگران ادامه دارد و این افراد با صرف هزینه های هنگفت تلاش می کنند تا خود را در این مسابقه بی عفتی از دیگر همقطار های خود دور نبینند .







جالب این جاست که فقط با یک جستجوی ساده اینترنتی می‌توان زننده ترین و بی حجاب ترین عکسهای بازیگرانی که حتی بیشتر از چند پلان بی اهمیت بازی نکرده اند را ملاحظه کرد این عکسها به رغم برخی ادعاها که بیشتر جنبه لاپوشانی دارد آنها را نوعی سرقت و یا منتشر شدن عکسهای خصوصی این افراد اعلام می‌کنند در حالی که اغلب قریب به اتفاق آنها آتلیه ای است . این موضوع که سوژه این عکسها به خوبی از عواقب، نیات و علت گرفتن چنان عکسهایی آگاهی داشته و دارند امری غیر قابل انکار است؛ چرا که اینگونه عکسها جز به نیت منتشر شدن و یا اصطلاحا پوستر سازی دلیل و علت دیگری ندارند .









http://hadidnews.com/vdciqqar.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما