تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸
خدمت انحصاری ایساکو در راستای رضایت مشتریان؛

فاکتور خود را با یک کلیک دریافت کنید

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در مسیر تکریم مشتریان خود در اقدامی نوین و منحصر به فرد، لینک مستقیم صورت‌حساب خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های مجاز را از طریق پیامک برای مشتریان خود ارسال خواهد کرد.
فاکتور خود را با یک کلیک دریافت کنید
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكوپرس،‌ روابط عمومی ایساکو در این‌باره گزارش داد: این شرکت برای اولین بار در حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور، پیامکی را همزمان با ترخیص خودرو از نمایندگی برای مشتریان ارسال می‌کند که حاوی لینک فاکتور تمامی خدمات صورت گرفته بر روی خودرو است.
 
 
شرکت ایساکو، پیش از این نیز پیامک حاوی مبلغ قابل پرداخت خدمات و گارانتی را برای مشتریان خود ارسال می‌کرد اما در فرآیند جدید، پیامک حاوی لینکی است که فاکتور تمام خدمات صورت گرفته برای مشتریان ارسال می‌شود.
 
این فاکتور شامل شرح کامل ایرادها، سرویس‌های مورد نظر مشتری، توضیح تعمیرات و قیمت قطعات تعویض شده و اجرت تعمیرات است.
 
گفتنی است، پیش از این نیز در راستای شفاف‌سازی هزینه‌های اعلام شده از سوی نمایندگی‌ها، امکان رویت هزینه‌های خودرو، شامل هزینه قطعات و اجرت خدمات انجام شده در وب‌سایت شرکت ایساکو فراهم شده بود و مشتریان می‌توانستند مبالغ درج شده در فاکتور ارائه شده توسط نمایندگی را با قیمت‌های مندرج در سایت شرکت مقایسه و صحت‌سنجی کرده کنند.
 
روابط عمومی این شرکت، از تداوم ارائه خدمات نوین و ابتکاری در راستای تسهیل ارائه خدمات پس از فروش خبر داد و اعلام کرد تمام تلاش این شرکت بر پایه افزایش میزان رضایت مشتریان برنامه‌ریزی شده است. http://hadidnews.com/vdciq5ap.t1aqu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما