تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۷
مردم نخواهند گذاشت حوادث فتنه ۸۸ تکرار شود؛ اگر هم کسانی بخواهند همان کارها را تکرار کنند مطمئن باشند که چاله‌ای که برای شکست نظام کنده‌اند گور خود آنها خواهد بود.
نمی‌گذاریم فتنه ۸۸ تکرار شود
به گزارش وبلاگستان حدیدنیوز، نویسنده وبلاگ پیکار نوشت:

حوادث کوی دانشگاه که اتفاق افتاد نقطه شروعی شد یا بهتر بگویم نقطه شروعی بود بر بسیاری از پروژه‌های از پیش طراحی شده براندازی تنها حکومت ایدئولوژیک شیعی قد علم کرده در برابر استکبار و نظم نوین جهانی آنها،

سناریوهای براندازی یکی پس از دیگری اجرا می‌شد.

سناریوهایی از قبیل، تشویش اذهان عمومی آن‌ هم با شیوه‌ای مرسوم در جامعه‌های سنتی، تحریک احساسات و منحرف ساختن افکار مردم از آن هدفی که به خاطرش انقلاب کرده بودند؛ نطفه شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» هم در این سال‌های در ظاهر سفید اما در باطن سبز و مخملی منعقد شد.

همان سال‌هایی که عده‌ای خاص با امکانات خاص پای در حریم و خطوط قرمز مردم و دین نهاده بودند و حتی در اتاق عملشان به مقدسات شیعه توهین می‌کردند و می‌خندیدند؛ تعداد کثیری هم روزنامه داشتند و با پول مردم عقاید انحرافی، بهتر بگویم اهداف پلید خود را دنبال می‌کردند.

ظاهراً آن وقت‌ها دید خوبی نداشتیم یا اینکه گوش خرگوش هنوز از بالای دیوار خوب معلوم نبود یا اینکه اصلاً بعضی‌ها وجود خرگوش را منکر بودند و می‌گفتند که چه خرگوشی چه گوشی بروید زندگیتان را بکُنید؛ یادم هست یار پیر جماران وجود این خرگوش را داد زدند اما حیف که باز هم نبود کسی که بشنود.

قضایا در حال اتفاق افتادن بودند و بعضی‌ها انگار نه انگار که اتفاقی افتاده، دست روی دست گذاشته بودند و سوت می‌زدند؛ دشمن که این صحنه‌های غفلت و ضعف را می‌دید فرصت پیدا کرد که باز خودی نشان دهد؛ آخر می‌دانست بعضی‌ها در ظاهر هم که بگویند انقلابی هستند در دل برایشان فرش قرمز پهن کرده‌اند و هر شب خواب با شکوه نوکری آنان را می‌بینند.

*دشمن فکر کرد ایران گرجستان است

اوضاع چنان دگرگون شد که دشمن فکر کرد ایران گرجستان است؛ درست که به صورت مسئله توجه می‌کنیم می‌بینیم مقدمات این خیال خام از مدت‌ها پیش و با چاپ کتاب‌هایی با تیراژ بسیار بالا و ترجمه آن به فارسی با موضوعات مرتبط با انقلاب‌های مخملی، تطمیع عده‌ای از خواص و نفوذ در لایه‌های مختلف نظام ریخته شده بود و انگار منتظر موقعیتی مناسب برای اجرای سناریوی جدید خود بوده است.

ضمناً باید اشاره کرد، دشمن علاوه بر پروژه‌های درون مرزی براندازی، از بیرون مرزها نیز اقدامات قابل توجهی برای رسیدن به هدف خود انجام داده است؛ حمله به عراق، سوریه، توافقات استراتژیک اعراب با اسرائیل، تحت فشار قرار دادن محور مقاومت، تحریک اعراب حاشیه خلیج فارس علیه ایران، ایران هراسی و اخیراً تحرکات و اقدامات اسرائیل در خاک کشور آذربایجان و دهها مورد دیگر از جمله این فعالیت‌هاست.

تجربه نشان داده است دشمن برای رسیدن به اهداف خود از هیچ وسیله‌ای فروگذار نکرده و نخواهد کرد؛ علاوه بر فشارهای اقتصادی که دشمن وارد می‌کند در خیال خود فکر نکند می‌تواند با القای شبهه در صحت برگزاری انتخابات و طرح واژه مشکوک انتخابات آزاد کاری از پیش ببرد؛ این نوشته هم هشداری است برای آنانی که هم صدا با بیگانگان علی‌رغم توصیه‌های رهبر معظم انقلاب بر طبل انتخابات آزاد می‌کوبند.

* حوادث فتنه ۸۸ تکرار نخواهد شد



با توجه به افشاگری‌های وزیر اطلاعات درباره برخی از آقایان و آن شیخ معروف که همه دارایی‌اش را فدای حمایت از فرزندانش کرد، خدا نکند باز بخواهند که آشوب و بلوا به پا کنند؛ چرا که امروز ۸۸ نیست و همه مردم و دلسوزان ماهیت واقعی آنان را شناخته‌اند و ان‌شاء الله نخواهند گذاشت حوادث فتنه ۸۸ تکرار شود؛ اگر هم بخواهند کاری بکنند مطمئن باشند که چاله‌ای که برای شکست نظام کنده‌اند گور خود آنها خواهد بود... http://hadidnews.com/vdcipvaz.t1a3v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما