>> ببرهای کارائیب رودرروی شیران بیشه ایران | حدید نیوز
تاریخ انتشار :جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۳
ملی پوشان والیبال قبل از دیداربا یاران کاسترو

ببرهای کارائیب رودرروی شیران بیشه ایران

ملی‌پوشان والیبال کشورمان در ادامه سفرهای جهانی خود به کشور کوبا در امریکای مرکزی رسیدند.
ببرهای کارائیب رودرروی شیران بیشه ایران
یاران ولاسکو که تا بدین جای کار ثابت کرده‌اند در هیچ میدانی عامل موفقیتشان شانس نبوده به طور حتم در دیدارهای شنبه و یکشنبه خود با کوبا هم جنگنده خواهند بود.

به گزارش حدیدنیوز،‌ ملی‌پوشان والیبال کشورمان در ادامه سفرهای جهانی خود به کشور کوبا در امریکای مرکزی رسیدند تا دو دیدار با تیم ملی این کشور در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ جهانی برگزار کنند.

ستارگان والیبال ایران که در دیدار قبلی خود برابر ایتالیای قدرتمند خوش درخشیدند حال باید به مصاف کوبایی بروند که تجربه حضور در ۲۲دوره رقابت های لیگ جهانی و کسب یک مدال طلا، پنج نقره و دو برنز این مسابقات را در کارنامه خود دارد و علاوه بر این نیز کسب مدال برنز المپیک ۱۹۷۶ کانادا و عناوین متعدد در مسابقات قهرمانی جهان و جام جهانی از افتخارات این تیم صاحب سبک به شمار می‌آید.

ایران که از ابتدای مسیر جهانی‌اش برابر تیم‌های قدرتی روسیه، صربستان و ایتالیا به میدان رفته این بار رودرروی تیمی قرار می‌گیرد که در بازی سرعتی نیز عملکرد خوبی داشته و به طور حتم کار سختی در انتظار دفاع ما خواهد بود، با توجه به کار قدرتی و سرعتی کوبا باید دید که ولاسکو سرمربی ایران چه برنامه‌ای را برای مهار این تیم درنظر گرفته است.

درست است که کوبا در جدول رده‌بندی گروه B قعرنشین است و در جایگاه ششم بین ۶ تیم قرار گرفته اما شاگردان اورلاندو ساموئل سرمربی تیم کوبا بعد از شکست برابر تیم‌های صربستان، ایتالیا و آلمان و حتی دیدار اول خود با روسیه در بازی دومشان با این تیم نامدار شگفتی‌ساز شدند و توانستد با نتیجه ۱ بر ۳ بر روس‌ها غلبه کنند، حال ملی‌پوشان باید طبق گفته ولاسکو سرمربی خود پیروزی‌های اخیر بر صربستان و ایتالیا را فراموش کرده و با تمرکز روی بازی با کوبا به میدان بروند و بازهم امتیازگیری کنند.

شاگردان ولاسکو که دیروز در نخستین تمرین خود در شهر هاوانا به ریکاوری و کارهای سبک پرداختند در مرحله بعد اجرای کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود خواهند داشت تا با وجود فرصت کم خود با آمادگی کامل به مصاف کوبا روند.

خوان سیچلو مربی ملی‌پوشان کشورمان هم درباره این بازی گفت: کوبا تیمی قدرتی با فیزیک خیلی فوق‌العاده است. در این بازی شاهد رقابت فیزیکی و قدرتی بین دو تیم خواهیم بود. بازی‌های آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم. آن‌ها چند بازیکن خیلی خوب دارند. سپدا شماره ۸ دریافت‌کننده، ۱۴ بی ست پشت خط زن، ۱۶مسا سرعتی بهترین بازیکنان آن‌ها هستند و برنامه ویژه‌ای برای مهار آنها خواهیم داشت.

کوبایی‌ها در سرعت و آبشار خیلی خوب هستند ولی دریافت ضعیفی دارند. یاران ولاسکو که تا بدین جای کار ثابت کرده‌اند در هیچ میدانی عامل موفقیتشان شانس نبوده به طور حتم در دیدارهای شنبه و یکشنبه خود با کوبا هم جنگنده خواهند بود و باید شاهد کسب امتیاز از سوی این بلندقامتان باشیم. گفتنی است که هر دو مسابقه ساعت ۱۰: ۵ صبح به وقت تهران آغاز خواهند شد. http://hadidnews.com/vdcipvar.t1ar52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما