تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۱
گروه صنعتي ايران‌خودرو در سومين نمایشگاه تخصصي خودرو، وسايل نقليه سبك و سنگين و صنايع وابسته آستانه در قزاقستان حضوري فعال خواهد داشت.
نمایش دنا در «آستانه»
به گزارش حدید نیوز به نقل از ايكوپرس، شركت ايران‌‌خودرو در سومين نمايشگاه خودرو و صنايع وابسته در مركز نمايشگاهي «كورمه» پايتخت قزاقستان مشاركت مي‌كند. خودروهاي سواري شامل دنا، رانا، سورن ايي‌ال‌ايكس جديد و وانت آريسان، محصولاتي است كه در غرفه گروه صنعتي ايران‌خودرو به معرض ديد بازديدكنندگان قرار مي‌گيرد.

گروه صنعتي ايران‌خودرو در غرفه‌اي به مساحت 160 متر مربع فضاي سرپوشيده نسبت به عرضه آخرين دستاوردها و محصولات خود به تجار، خريداران خودرو و عموم مردم اقدام خواهد كرد. هدف از مشاركت در اين نمايشگاه، توسعه بازار محصولات ايران‌خودرو در كشورهاي شرق درياي خزر شامل قزاقستان، ازبكستان، تاجيكستان، تركمنستان و قرقيزستان است و اين امر با توجه به نياز مبرم كشور قزاقستان به عنوان يكي از نقاط اصلي آسياي مركزي و قفقاز به نوسازي ناوگان حمل و نقل خود - اعم از شخصي و عمومي – صورت مي‌گيرد.


دوره پيشين نمايشگاه خودرو آستانه در سال 2014 با حضور بيش از 14 هزار بازديدكننده از قزاقستان و كشورهاي اطراف برگزار شده بود.


گفتني است، سومين نمايشگاه خودرو و صنايع وابسته آستانه در راستای گسترش تبادلات تجاری در حوزه خودرو و صنعت حمل و نقل از 17 تا 19 مهر 1394 در مركز قزاقستان برگزار می شود.

http://hadidnews.com/vdci5rap.t1apy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما