تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۳
بازی‌های غرب آسیا- کویت

تساوی مقابل بحرین ۱۰ نفره

تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین ۱۰ نفره متوقف شد تا در خطر حذف از رقابت‌های غرب آسیا قرار بگیرد.
تساوی مقابل بحرین ۱۰ نفره
به گزارش حدیدنیوز، تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های غرب آسیا از ساعت ۱۷:۵۵ در کویت ( میزبان مسابقات) به مصاف بحرین رفت که بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار ایران برای صعود به مرحله بعد به اما و اگر کشیده شود.

ایران در نیمه دوم تیم برتر میدان بود و بارها بر روی دروازه بحرین ۱۰ نفره موقعیت گلزنی ایجاد کرد که این فرصت‌های گلزنی را از دست داد.

مهرداد اولادی در دقیقه ۶۰ یکبار در موقعیت آفساید گلزنی کرد.

در این بازی کارلوس‌ کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران بازهم روی نیمکت ننشسته و از جایگاه تماشاگران نظاره‌گر بازی بود. در حالی‌که گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی بحرین این تیم را هدایت کرد.

داور در دقیقه ۲۶ محمد طایب مهاجم بحرین را با نشان دادن کارت زرد دوم از میدان اخراج کرد تا حکایت دیدار دو تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی تکرار شود. در آن بازی نیز بحرین در دقیقه یک ۱۰ نفره شده بود.

امید ابراهیمی و محمد مهدی‌نظری از ایران نیز کارت زرد گرفتند.

بازی‌های غرب آسیا که به میزبانی کویت برگزار می‌شود در سه گروه برگزار می‌شود که سه تیم اول به مرحله بعد صعود می‌کنند و بهترین تیم دوم هم در بین این سه گروه صعود خواهد کرد.

ایران با چهار قهرمانی در غرب آسیا پرافتخارترین تیم این مسابقات است که اکنون در خطر حذف شدن قرار گرفته است.

تیم ملی ایران در این رقابت‌ها هم مثل بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ مشکل گلزنی دارد و در ۲ بازی یک گل هم نزدیم. اگر در این رقابت‌ها حذف شویم رکورد منفی دیگر در فوتبال ایران با سرمربیگری کارلوس کی‌روش ثبت می‌شود. پیش از این اولین باخت مقابل لبنان و ازبکستان را با کی‌روش در مقدماتی جام جهانی تجربه کرده بودیم.

در این گروه ایران با این تساوی ۲ امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی‌ماند و بحرین ۴ امتیازی صدرنشین باقی‌ماند.

عربستان هم یک امتیاز دارد و یمن بدون امتیاز در انتهای جدول است.

عربستان و یمن دیگر دیدار این گروه را انجام می‌دهند.

ترکیب ایران:

علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، امید ابراهیمی، محمد مهدی‌نظری( از دقیقه ۷۵ قاسم دهنوی)، محمد خانزاده، احسان حاج صفی( از دقیقه ۴۶ یعقوب کریمی)، شجاع خلیل‌زاده، مهرداد پولادی، میلاد نوری، احمد حسن‌زاده( از دقیقه ۴۳ پیام صادقیان) و مهرداد اولادی http://hadidnews.com/vdci3uaz.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما