تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۸
به گزارش حدیدنیوز، ايام محرم زماني است که در کنار عزاداري‌هاي سنتي و مخلصانه هيات‌هاي مذهبي در تهران، جمع مداحان نوگرا هم حسابي جمع است و هر يک تلاش کرده اند براي مطرح شدن نام خود کاري جديد ارايه کرده و تعدادي از جوانان را با اشعار و آهنگ‌هاي عامه خود جذب کرده و به اصطلاح سري تو سرها درآورند.

غافل از آن که ضربه اي غيرقابل جبران به محضراهل بيت(عليه السلام) وارد مي‌کنند. مراجع عظام تقليد به ويژه رهبر فرزانه انقلاب بارها تاکيد بر برگزاري سنتي اين عزاداري‌ها داشته اند به گونه اي که به بساط خاندان عصمت و طهارت ضربه وارد نيايد و يا شائبه هتک حرمت در ذهن متجلي نشود. به گزارش صراط، نمونه مداحي کوتاهي از يک شخص تازه به دوران رسيده که اين روزها گوشي به گوشي توسط مردم بلوتوث شده و مايه مضحکه مجالس عزاداري شده است.

اين قطعه با شعري کاملا بي محتوا و سبکي بسيار شاداب! براي سينه زني در هيات اجرا شده است: نوار مغز سرم در محضر دکترا خط خطي و قاطي بود/ طبيب توي مطب متحير صدا زد اين چه نوار مغزي بود/ ميدوني چي دادم جواب دکتر، علت عيبش اينه آقاي دکتر/ من رواني ام رواني حسين، خط خطي شده از عشق حسين/ http://hadidnews.com/vdci3raz.t1azq2bcct.html
منبع : ابتکار
نام شما
آدرس ايميل شما

حالم به هم خورد از این شعر