تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۶
تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه «شوک» با اعتقاد بر اینکه ساخت مستند‌های اجتماعی یکی از سخت‌ترین کارهاست، گفت: تأثیرگذاری این مستندها نیز می‌تواند بیش از تله‌فیلم‌های تلویزیونی یا سریال‌ها باشد.
به گزارش حدیدنیوز، فرشاد شکیبی در گفت‌و‌گو با ایسنا، گفت: مستند‌های اجتماعی از جمله «شوک» در این سال‌ها به دلیل رویکرد پیشگیرانه‌ای که دارند، مورد حمایت مدیران صداوسیما و همچنین مخاطبان بوده است. تأثیرگذاری خیلی از برنامه‌های مستند می‌تواند بیش از تأثیرگذاری تله‌فیلم و یا سریال‌های تلویزیون بر روی مخاطب باشد.

تهیه‌کننده «شوک» با اعلام ساخت سری سوم برنامه‌ «شوک» گفت: پیش از این ۵۲ قسمت از برنامه «شوک» پخش شده است، ۲۶ قسمت نیز برای سری سوم در حال تولید است که از ماه آینده پخش می‌شود.

شکیبی در واکنش به اینکه برنامه دیگری تحت عنوان «مکث» نیز که مشابه «شوک» است از شبکه سوم سیما به روی آنتن می‌رود، گفت:‌ منافاتی ندارد که دو برنامه با موضوعاتی مشترک و مشابه تولید می‌شوند به جهت اینکه در این دو برنامه نگاه تهیه‌کننده و کارگردان شاید متفاوت باشد اما هدف، پیشگیری و کالبد شکافی مسائل است. به عقیده من موضوعاتی که ساخته می‌شود از زاویه‌های مختلفی ارائه می‌شود.

این کارگردان در پایان درباره‌ی موضوعات سری جدید «شوک» گفت:‌ دلالی و تبانی در فوتبال، بازی‌های کامپیوتری، تفریحات گران و تفریحات ارزان، قاچاق و ترانزیت مواد مخدر، کالبد شکافی عشق بازیگری تحت عنوان سودای شهرت با نگاه جدید از جمله مواردی هستند که با نگاه جدیدتری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.

سری جدید برنامه «شوک» قرار است از ماه آینده در ۲۶ قسمت پخش شود. http://hadidnews.com/vdci3rar.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما