تاریخ انتشار :شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۱
یک سایت لبنانی در اطلاعاتی جدید هویت اصلی ربایندگان امام موسی صدر را فاش کرد.
فاش شدن هویت ربایندگان اصلی امام موسی صدر
به گزارش حدیدنیوز، یک سایت لبنانی در اطلاعاتی جدید هویت اصلی ربایندگان امام موسی صدر در لیبی حدود سی سال پیش را فاش نمود.

در این افشاگری آمده است گروه وابسته به "عبدالحلیم خدام" معاون فراری رییس جمهور سوریه با همکاری عده ای دیگر در لبنان آن سال ها، مسئول مستقیم ربودن امام موسی صدر،و دو همراهش شیخ یعقوب و روزنامه نگار بدر الدین بوده اند.

منابع خبری اذعان نمودند گروه هایی در لبنان هستند که نمی خواهند واقعیت مربوط به امام موسی فاش شود و بهانه تراشی ها در هر جلسه از دادگاه های مربوط به این پرونده با هدف تاخیر در آن،کمرنگ رنگ جلوه دادنش و در نهایت کنار کشیدن از آن است.

شایان ذکر است که عبدالحلیم خدام پس از خیانت به سوریه و پیوستن به مخالفان این کشور، نشست‌هایی را با برخی مقامات سعودی و برخی سیاستمداران لبنانی تشکیل داد، و با دادن اطلاعات محرمانه کشورش،به همکاری با آنها پرداخت.در جریان یکی از این نشستها بندر بن سلطان خطاب به خدام می گوید: تو گفته بودی که رژیم سوریه در مدت دو هفته سقوط خواهد کرد و تو همه چیز را آماده کرده ای، تو ما را فریفتی ، ببین حالا چه اتفاقی افتاده است. http://hadidnews.com/vdci3qar.t1a5v2bcct.html
منبع : شیعه
نام شما
آدرس ايميل شما