تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۵
روسيه قرباني پروژه دين ستيزي غرب

حمله فرهنگي با چاشني سياسي به روسیه+عکس

چنين حمله وسيع رسانه اي عليه دولت روسيه ، نشان از يك پروژه فراگير از سوي غرب دارد.
حمله فرهنگي با چاشني سياسي به روسیه+عکس

به گزارش حدیدنیوزحمايت هاي دولت روسيه از تفكرات اسلامي ، از جمله ساخت مسجد هاي بزرگ در شهرهاي مهم و تاسيس انديشكده ها و مراكز تبليغاتي اسلامي در اين كشور و از طرفي حمايت ولاديمير پوتين از مثلث مقاومت و خوي صهيونيست ستيز وي مي تواند از عوامل مهم اين حمله فرهنگي باشد كه در واقع براي نايل آمدن بر سياست روسيه اتخاذ شده است.

در پایان ماه فوریه سال جاری، تعدادی از از اعضاي گروه موسيقي پانک «پوسي ريوت» ، در محراب کلیسای جامعه روسیه،برنامه ای را به راه انداختند که از نظر اخلاقی، نامعقول و عجیب می نمود.

اين گروه كه در روزهاي منتهي به انتخاباترياست جمهوري روسيه اقدام به برگزاري كنسرتي برعليه ولاديمير پوتين كرده بودند از جهتيديگر با ورود به عرصه اعتراضات سياسي چهره جديدي از خود به نمايش گذاشتند.

این دختران كه نام برنامه را مناجات پانک گذاشته بودند ، از چهار نفر حاضر در برنامه، سه نفر بر اساس ماده مربوط به «جنجال و رفتارغیرعادی» توسط پلیس بازداشت شدند.

روز هفده آگوست راس ساعت ۱۵ به وقت مسکو،حکم یکاترینا ساموتویچ، ماریا آلیوخینا و نادژدا تالونیکوایا قرائت شد و اعضاي گروه پانكي "پوسي ريوت" به دو سال حبس محكوم شدند.

با انتشار اين خبر ، راهپیمایی های اعتراضآمیزي توسط برخي يهوديان ساكن روسيه و در کشورهایمختلف در حمايت از اين گروه به راه افتاد وحتی پاي ابزار هاي تبليغاتي لابي صهيونيستي از جمله مدونا، استینگ و پل مکارتی را كهبه حمايت از همجنس گرايي مي پرداختند ، به اين كشور باز كرد.

اقدام دولت نسبت به این گروه، توسط برخیاز کارشناسان غرب به پایمال کردن آزادی کلام در روسیه تعبیر شد. در رسانه های اروپاییگزارش های منتشر می شد که مدعي بودند اگر چنین اتفاقی در کشور آنها رخ می داد، متهمین فقط مشمول جریمه می شدند. اما برايان همفير كارشناس آمريكايي مسائل اروپا معتقد است ، اگر چنین اتفاقی در آلمان رخ می داد،حتما آنها براساس قانون «توهین و تجاوز به حقوق مومنین» بازداشت و مجازات می شدند که حداقل این مجازات، سه سال حبس می باشد. 


اعضاي گروه پوسی ریوت از مدت ها قبل بهخاطر رفتار ناپسند خود مشهور شده بودند. یکی از این دختران به نام نادژدا تالوکونیکواکه هم اکنون در بازداشت به سر می برد، در گروه هنری «واینا» حضور داشت. این گروه بهخاطر سرکشی و رفتارهای ناپسند در ملع عام شهره بود و از طرفي اعضای اين گروه به اعتراضاتنامربوط سیاسی می پرداختند.

مهم ترين نكته آنجاست كه اين گروه بامتود هاي همجنسگرايي غرب و رفتارهای آزاد جنسی و ایجاد صحنه های منحرف پورنوگراف، درموزه بیولوژی و سوپرمارکت های مسکو، به انجام شو می پرداخته است.

آلکسی موخین سیاست پرداز روس در این خصوصمی گوید: «دادگاه و حکم آن تنها بخشی از اقدامات دولت براي حمايت از انديشه ديني وسنتي روسیه می باشد و برخي گروه ها و انديشه ها قصد بی اعتبار کردن آن را دارند. پوسیریوت، یکی از عوامل بازی بزرگ غرب در روسيه است. و انعکاس همگانی این قضیه در سطح جهانیکه ما شاهد آن هستیم، تایید کننده این نظر می باشد. اگر حکم سنگین باشد، آنگاه از اینگروه شمایل مقدس می سازند و به عنوان قربانیان بی گناه رژیم حاکم معرفی می کنند، واگر حکم سبک باشد، دولت متهم به ترس از افکار عمومی می گردد.»

میخاییل رمیزوف سیاست پرداز روس معتقد است که این رفتارها از نظر برخی گروه های جامعه مطلوب ارزیابی می شود. رمیزوف در ادامه می گوید:«در حوزه هنرهای جمعی، برخی فراکسیون های تاثیرگذار وجود دارند که در جهت مغایر باارزش های سنتی حرکت می کنند. این افراد به زعم خود قصد همیاری با سایر اعضای جامعهرا دارند و به تنها چیزی که اهمیت می دهند این است که بهانه ای قابل قبول از نظر خودشان برای حمله و به چالش کشیدن طرفداران ارزش های سنتی در روسیه داشته باشند.»


چنين حمله وسيع رسانه اي و استفادهابزاري از برخي خواننده هاي منحرف و اعمال سياست هاي تهديد آميز عليه دولت روسيه ،نشان از يك پروژه فراگير از سوي غرب دارد.

حمايت هاي دولت روسيه از تفكرات اسلامي، از جمله ساخت مسجد هاي بزرگ در شهرهاي مهم و تاسيس انديشكده ها و مراكز تبليغاتي اسلامي در اين كشور و از طرفي حمايت ولاديمير پوتين از مثلث مقاومت و خوي صهيونيست ستيز وي مي تواند از عوامل مهم اين حمله فرهنگي باشد كه در واقع براي نايل آمدن برسياست روسيه اتخاذ شده است.

از طرفي اين اقدام غرب در پرورش اين نوع گروه هاي غيراخلاقي نه تنها با حاكميت روسيه بلكه در اصل با انديشه ديني مبارزه مي كند كه همه نشات گرفته از انديشه هاي صهيونيستي است كه در غرب رواج دارد.

http://hadidnews.com/vdci.qarct1azvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما