تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
شرکت تعاونی تکتام نوین به عنوان يكي از شركت‌هاي گروه تام در دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر به عنوان یکی از 35 تعاونی برتر درسطح استانی و فرا استانی موفق به اخذ لوح و تندیس تعاونی برتر ملی شد.
تعاونی تکتام نوین تندیس تعاونی برتر ملی را از آن خود كرد
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكوپرس به نقل از روابط عمومي تام، این جشنواره که  13 شهریور و همزمان با هفته تعاون، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، از 35  تعاونی برتر در سه گرایش توزیعی، صادرات و ارزآوری و اشتغال و کارآفرینی تقدیر به عمل آمد.
 
برمبناي اين گزارش، انتخاب و معرفی تعاونی‌های برتر کشور همه ساله با هدف ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن الگوها و نمونه‌های موفق تعاونی  انجام می‌شود.
 
محمد صفرزاده مدیرعامل شرکت تکتام نوین در اين خصوص اظهار كرد: تندیس كسب شده بر اساس بررسی عملکرد شرکت از بین 13هزار شرکت، اتحادیه و اتاق های تعاون کشور در بخش های مختلف تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی به شرکت تکتام نوین تعلق گرفته است.
 
وي افزود: موفقیت های این شرکت که به همت کارکنان تکتام نوین به دست آمده، تکتام را شایسته برتر شدن در سطح ملی و اخذ لوح و تندیس تعاونی برتر كرده است. http://hadidnews.com/vdchzinx.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما