تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰
روزنامه القدس العربی به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که خلیفه خود خوانده داعش که اخبار ضد و نقیضی درباره سرنوشت او منتشر شده بود، در دیرالزور پنهان شده است.
خبر القدس‌العربی درباره مخفیگاه البغدادی
 

 
 

 
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از مهر، روزنامه القدس العربی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش زنده است و در حال حاضر در دیر الزور سوریه است.
 
بر اساس این گزارش البغدادی احتمالا در یکی از روستاهای البوکمال و المیادین در حومه دیرالزور در نزدیکی مرز سوریه و عراق پنهان شده است و تعداد زیادی از سرکرده های داعش بعد از فرار از عراق در این بخش از خاک سوریه مستقر شده اند.
 
این منبع تأکید کرده با انتشار اخبار مربوط به کشته شدن ایاد القرغولی و ایاد الجمیلی دو سرکرده داعش و از افراد نزدیک به البغدادی، مدیریت گروهک تروریستی داعش با دشواری هایی همراه شده است.
 
این منبع همچنین فاش کرده که با کشته شدن تعداد زیادی از سرکرده های داعش، دیگر سرکرده های نظامی این گروهک تروریستی فرصت پیدا کرده اند تا نقش رهبری را برعهده بگیرند و تا حد زیادی به صورت خودمختار تصمیم گیری کنند که این موضوع باعث شده شکاف های زیادی در بدنه این گروهک ایجاد شود.
 
به همین دلیل سرکرده داعش برای جلوگیری از اختلاف های بیشتر کمیته ایی که به نمایندگی از خود در سوریه ایجاد کرده و هیأت عالی رهبری داعش در سوریه نامیده می شود را منحل و آن را به کمیته عراق ملحق کرده و آن را مجلس مشورتی نامیده که خود به صورت مستقیم بر آن اشراف دارد.
  http://hadidnews.com/vdchxwnx.23nm6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما