تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۷
نام بازیکن تا ۲۳ بهمن اعلام می‌شود

بازیکن دوپینگی لیگ برتر ۶ ماه محروم شد

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون آرای بازیکن دوپینگی متخلف در فوتبال را اعلام کرد
به گزارش حدیدنیوز، احمد هاشمیان در این خصوص به سایت رسمی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات رای خود را در خصوص بازیکن متخلف دوپینگی در لیگ برتر اعلام کرد. براین اساس بازیکن یاد شده با توجه به مستندات درمانی ارائه شده و به دلیل عدم درخواست فرم معافیت درمانی به مدت ۶ ماه از کلیه فعالیت‌های رسمی در فوتبال محروم شد. همچنین این بازیکن تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۳ بهمن فرصت ارائه درخواست استیناف خواهد داشت، در غیر این صورت حکم قطعی و مشخصات بازیکن متخلف اعلام خواهد شد.

وی در خصوص بازیکن متخلف در لیگ فوتسال گفت: با توجه به اصرار بازیکن مبنی بر اینکه به جز مکمل‌های ورزشی از هیچ دارویی به قصد دوپینگ استفاده نکرده است و با عنایت به درخواست رسمی وی جهت آنالیز نمونه مکمل ارائه شده از سوی وی کمیسیون با این درخواست موافقت و از کمیته پزشکی خواست تا نسبت به ارسال نمونه مکمل ارائه شده از سوی بازیکن به آزمایشگاه اقدام کند. بدیهی است نتیجه آنالیز مکمل در صورت مثبت اعلام شدن صرفا به عنوان یک مستند مدنظر اعضای کمیسیون قرار خواهد گرفت و به هیچ عنوان به این معنی نیست که در صورت مثبت شدن بازیکن معاف از مجازات خواهد بود.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در پایان تصریح کرد: اما طبق آیین نامه بازیکنی که بتواند اثبات کند ماده ممنوعه چگونه وارد بدن وی شده شانس استفاده از تخفیف در مجازات را خواهد داشت و براین اساس نمونه به آزمایشگاه ارسال خواهد شد و رای بازیکن پس از اخذ نتیجه آزمایشگاه اعلام خواهد شد. http://hadidnews.com/vdchxvnz.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما