تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۹
مدافع جدایی طلب پرسپولیس گفت: «من نه شرطی برای پرسپولیس گذاشتم و نه درخواست طلب ۵۰۰ میلیونی کردم.»
انتخاب من در ایران فقط پرسپولیس است

به گزارش حدیدنیوز، بعد از مدت‌ها کش و قوس، هنوز تکلیف تیم آینده مهرداد پولادی مشخص نشده است. بهترین بازیکن ایران در جام جهانی مدتی است که با چند باشگاه قطری وارد مذاکره شده. او از نظر خودش بازیکن آزاد است و می‌تواند با تیم‌های خواهان دور یک میز بنشیند و درباره بندهای قرارداد جدید توافق کند.



فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اما چنین نظری ندارند. مسئولان پرسپولیس نامه‌ای به سازمان لیگ فرستاده‌اند که به تایید تاج و دوستانش رسیده. آنها مدعی‌اند که پولادی با پرسپولیس قرارداد دارد و نمی‌تواند بدون دریافت رضایتنامه از جمع آنها جدا شود.



یکی دو روز پیش شایعه‌ای دهان به دهان چرخید. اینکه الشحانیه، پولادی را نمی‌خواهد و او مجبور است به پرسپولیس برگردد. این شایعه دستمایه‌ای برای طرح شایعات بعدی بود.



مثلا اینکه پولادی با پرسپولیسی‌ها تماس گرفته یا برعکس! حتی این شایعه مطرح شده که مهرداد پولادی برای پرسپولیس شرط کرده که اول طلبش را می‌خواهد و بعد به تمرینات برمی گردد. کار به جاهای باریک هم کشیده شد و رقمی هم مشخص شد. رقمی در حدود ۵۰۰ میلیون که پولادی می‌خواهد تا دوباره پرسپولیسی شود!



مهرداد پولادی اما همه این شرط و شروط‌ها را تکذیب می‌کند. او می‌گوید: «هیچ صحبتی بین من و مسئولان پرسپولیس انجام نشده و نمی‌دانم این شایعه شرط و شروط از کجا در آمده. من نه شرطی برای پرسپولیس گذاشتم و نه درخواست طلب ۵۰۰ میلیونی کردم. اصلا حرفی نزدیم که بحث به طلب و این حرف‌ها بکشد. پس باید بگویم که این حرف‌ها درست نیست و من همین جا همه آنها را تکذیب می‌کنم. یک نکته می‌ماند اینکه باید دنبال منشا انتشار این خبر باشم. خبری که نمی‌دانم چرا و به چه بهانه‌ای منتشر شده است!»



اما تکلیف مهرداد پولادی چه می‌شود؟ او در قطر است یا ایران؟ هنوز چیزی مشخص نشده. نه مذاکره‌ای به مرحله توافق رسیده و نه چیزی منتفی شده. پولادی می‌گوید: «فعلا خبر جدیدی نیست و من هم منتظرم ببینم نتیجه مذاکرات مدیر برنامه‌هایم با تیم‌های خارجی به کجا می‌رسد. می‌خواهم بهترین تصمیم را بگیرم تا از نظر فوتبالی ضرر نکنم.»



شایعات در مورد پولادی آنقدر زیاد است که طی یکی دو روز گذشته حتی از تراکتورسازی به‌عنوان مقصد آینده این مدافع چپ یاد شده. خبری که بعید است اتفاق بیفتد و خود پولادی هم این پیشنهاد را تکذیب می‌کند: «کوچکترین صحبتی با مسئولان تراکتورسازی انجام نداده ام. من احترام زیادی برای هواداران تراکتورسازی قایلم و یک فصل خوب را در تبریز گذرانده‌ام اما اگر قرار بود در ایران بازی کنم فقط برای پرسپولیس بازی می‌کردم. این را هواداران پرسپولیس بدانند که در ایران، انتخاب من فقط پرسپولیس است.» http://hadidnews.com/vdchwvnx.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما