تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۶
هدیه تهرانی، ستاره سینمای ایران روز گذشته (یکشنبه) به عنوان نایب رییس بانوان کمیته‌ تایچی چوان در فدراسیون ووشو منصوب شد.
به گزارش حدیدنیوز، علیرضا خسروی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد این که چه شد نایب رییسی بانوان این کمیته‌ را به هدیه تهرانی سپرد و برای او حکم صادر کرد، گفت: او چندین سال است که تایچی چوان کار می‌کند و مربی رسمی و تخصصی این رشته است. چند گزینه برای این پست داشتیم که در نهایت خانم "هدیه تهرانی" بیشترین رای را آورد. او بسیار علاقمند است که به این رشته کمک کند و در کنار این که یک چهره سرشناس سینما است، امیدوارم بتواند برای جامعه ورزش موفق باشد.



وی افزود: خانم تهرانی آنقدر علاقمند این رشته است که قصد دارد یک باشگاه مجهز و کاملا تخصصی در این رشته را راه‌ا‌ندازی کند. این باشگاه در شرف افتتاح است و این سرمایه‌گذاری نشان می‌دهد که او چقدر با تایچی چوان عجین است.



نایب رییس فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که آیا ریاست او بر کمیته‌ تایچی چوان اجازه می‌دهد به فعالیت‌هایش در فدراسیون بپردازد، ادامه داد: حضور در هر دو این پست‌ها خللی در انجام وظیفه‌ام ایجاد نمی‌کند و سعی می‌کنم هر دو را به بهترین شکل انجام دهم.



وی یادآور شد: اولین اقدام برای شروع فعالیت جهشی در کمیته‌ تایچی چوان، شناختن کادر مدیریتی بود که این قدم را با صدور احکام این عزیزان انجام دادیم. اکنون برنامه‌ها را طبق تقویم انجام خواهیم داد.



خسروی گفت: مهم‌ترین برنامه‌ ما در این کمیته‌ جذب سرمایه انسانی و افزایش علاقمندان به این رشته است و تفکرمان روی همگانی کردن تایچی چوان است. http://hadidnews.com/vdchwmni.23nmqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما