تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۸
به راستی چرا هیچکس جز احمدی نژاد عمق این تعاریف را متوجه نمی شود و مشایی هم در پایان جلسه هیات دولت و در پاسخ به سوال مرتبط بحث، عنوان می دارد: اصلا انتخابات چیست؟ مگر واقعا ایشان در همایش های اخیر در یکی از هتل های تهران و بندرعباس و یا آینده که با محوریت سازمان گردشگری و پشتیبان مالی سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگی قرار است در سالن اجلاس برگزار شود!؟! با محور زنده باد بهار صحبت نکرده اند و نخواهند داشت و رییس جمهور هم کاملا بی خبر است!
به گزارش حدیدنیوز به نقل از دی، محمود احمدی‌نژاد در مراسم کاشت درخت صلح و دوستی و افتتاح بوستان غیر متعهدها با عنوان “روز استقبال از بهار انسان‌ها در جهان” طی سخنانی گفت : به نظرم پس از صحبت‌های بسیار عمیق و پرمعنای برادر عزیزم آقای مشایی جایی برای صحبت‌های دیگران باقی نمی‌ماند. وی تصریح کرد: امروز به نشانه همبستگی و همراهی دور هم جمع شده‌ایم، برای رسیدن به صلح و امنیت پایدار در سایه توحید و عدالت برای همه بشریت تا درختی بکاریم و تعهد خودمان را در پاسداری از عظمت، کرامت و دوستی به نمایش بگذاریم. احمدی‌نژاد گفت: امروز با هم درخت می‌کاریم و به دنیا اعلام می‌کنیم که صلح مطالبه همه انسان‌ها است. با هم جمع شده‌ایم درخت بکاریم تا نشانی از پایان زمستان بشریت و آغاز بهار باشد. ان‌شاءلله موفق باشید. زنده باد بهار زنده باد صلح و عدالت جهانی.

پس از این سخنان مجددا صحبت های گذشته احمدی نژاد در باره مشایی به یادمان آمد که در حکم مسئولیت جدید مشائی گفته بود: اینجانب جنابعالی را انسانی موحد، مؤمن، پاک، صبور و دارای قلب و اندیشه ای زلال، عاشق و دلبسته به ارزشهای الهی و آحاد مردم جهان و عمیقاً عارف و متعهد به آرمان مهدوی، حاکمیت جهانی توحید، عدالت، عشق و آزادی و مدیریت مشترک ملت ها و فردی شایسته، مدیر، مدبر و امین و از جهات گوناگون توانمند می شناسم و آشنایی و همکاری با شما را برای خود هدیه ای الهی و افتخاری بزرگ می شمارم که این تعاریف و تعابیر، بیشتر به یک زیارت نامه انتخاباتی شبیه بود تا یک حکم انتصاب رسمی. اما پس از آن و در روز ۲۲ بهمن و در برابر میلیون ها نفر و مقابل خبرنگاران و رسانه های انبوه داخلی و خارجی، بار دیگر این صحبت ها تکرار شد و البته این بار با تکرار شعار انتخاباتی و تبلیغاتی یار دیرین احمدی نژاد که سه بار تکرار نمود زنده باد بهار...!


اما سوال این است که آیا رییس جمهور با بی اطلاعی کامل !؟! از نشست های انتخاباتی اخیر که با محوریت اعضای جدید و قدیم دفتر رییس جمهور برگزار شده، در این مراسمات اخیر عنوان می کند “زنده باد بهار ، زنده باد بهار، زنده باد بهار” و هرگز نسبت به ماهیت این شعار تبلیغاتی انتخاباتی که در آن جلسات برگزار شده آگاهی ندارد و فقط این جملات را بر روی پلاکاردها و پارچه نوشته هایی که در مراسم استقبال و بصورت کاملا خود جوش هم بوده!؟! در بازگشت ایشان و هیئت همراه از سفر مصر دیده و آنجا مشاهده کرده و یا اینکه صرفا جهت ارادت به امام زمان ارواحنا فداه عنوان داشته است ؟

از رییس جمهور باید پرسید که شعار «زنده باد بهار» در راستای همان شعار «بهار عربی» و شعار «مکتب ایرانی» جریان انحرافی در مقابل «مکتب اسلامی» است که دیگران سر می‌دهند؟ آیا طرح این شعار های بی پایه و اساس که نه مقبولیت مردمی دارند و نه ولایی و توحیدی هستند؛ ضمن ناکارامدی و عدم بقا و دوام، از مشکلات مردم می کاهد و یا تلخ کامی های اخیر آنان بابت گرانی های سرسام آور و بی اخلاقی های رخداده اخیر را به شیرینی مبدل می کند؟

درخت حلقه اتصال زمین و آسمان/ باید چون خدا خلق کنیم!

البته در بخش دیگری از این برنامه و قبل از سخنان رئیس جمهور احمدی نژاد، اسفندیار رحیم مشائی نیز با ایراد سخنانی مبهم با اشاره به اینکه درخت حلقه اتصال زمین و آسمان است! گفت: در جمع شما عزیزان به صورت نمادین درخت دوستی، برابری و برادری بین ملت‌ها را در ایران مهد تمدن و زندگی با شکوه انسانی می‌کاریم و آن را پاس می‌داریم. رئیس دبیر خانه جنبش عدم تعهد با تاکید بر این مطلب که ما مامور آفرینش هستیم، خدایی هستیم و باید چون خدا خلق کنیم تصریح کرد: در بهار شاهد به فعلیت درآمدن توانمندی‌ها هستیم در جهان آنچه که اصلح است رویش است و ریزش تنها یک معلول است، رویش مجدد به ریزش پیش ازخود نیازمند است. مشائی در پایان تصریح کرد: کاشت این درخت نشان می‌دهد که ما با افتخار به استقبال بهار می‌رویم، زندگی و حیات را برای انسان‌های بهاری می طلبیم. وی سخنان خود را با شعار «زنده باد بهار»به پایان رساند.

آیا واقعا ما باید در این شرایط بحرانی جهان و بیداری اسلامی که طی سالیان اخیر روی داده و عدم مقبولیت و حتی مردود دانستن این نوع نگرش، باز هم جایی برای «مکتب ایرانی» جریان انحرافی در مقابل «مکتب اسلامی» باقی می ماند که در این مراسم آن هم با حضور نمایندگان ملل عدم تعهد و به عنوان نماینده رسمی جمهوری اسلامی ایران باید باز هم بر این خضعبلات، تاکید داشت؟ به راستی چرا هیچکس جز احمدی نژاد عمق این تعاریف را متوجه نمی شود و مشایی هم در پایان جلسه هیات دولت و در پاسخ به سوال مرتبط بحث، عنوان می دارد: اصلا انتخابات چیست؟ مگر واقعا ایشان در همایش های اخیر در یکی از هتل های تهران و بندرعباس و یا آینده که با محوریت سازمان گردشگری و پشتیبان مالی سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگی قرار است در سالن اجلاس برگزار شود!؟! با محور زنده باد بهار صحبت نکرده اند و نخواهند داشت و رییس جمهور هم کاملا بی خبر است؟ http://hadidnews.com/vdchwknz.23nqqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما