تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۵
مدیرعامل بانک توسعه صادرات از همکاری این بانک با صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: قرار است بخشی از سپرده های این صندوق نزد بانک سپرده گذاری شود.
ارایه خدمات بانک توسعه صادرات در بانک های دیگر
علی صالح آبادی در نشستی خبری که به مناسبت دهه مبارک فجر در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری تفاهم نامه ای میان بانک توسعه صادرات و صندوق توسعه ملی منعقد شود هرچند تحقق این امر منابع مالی بانک را تقویت می کند.

وی با بیان اینکه، بانک توسعه صادرات یک بانک تخصصی و صادراتی است؛ اظهار داشت: سیاست بانک توسعه صادرات ارایه هرگونه تسهیلات با کمک به اقتصاد کشور و کمک به سرمایه در گردش بنگاه های صادرات محور است.

وی با بیان آنکه نرخ سود سپرده ها براساس مقررات بانک مرکزی و خوش حسابی مشتریان و گردش حساب آنها تعیین می شود، تعداد شعب این بانک را ۴۰ شعبه ذکر کرد و اظهار داشت: این بانک نه تنها به دنبال افزایش شعبه نیست بلکه عمده مشتریان بانک نیز شرکت ها هستند.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: ارتباط منظم با مشتریان خوش حساب و ارایه خدمات به آنها از مهمترین برنامه های بانک است ضمن آنکه در بحث بنگاهداری نیز به مفهومی که سایر بانک ها شرکت دارند، نیستیم.

صالح آبادی با بیان آنکه هم افزایی بازار پول و سرمایه مدنظر است، گفت: از آنجا که بسیاری از شرکتهای همکار با بانک توسعه صادرات بورسی هستند، این شرکت ها می توانند در بازار سرمایه برای تامین مالی با ضمانت بانک توسعه صادرات اوراق منتشر کنند و در همین راستا اخیرا شرکت فولاد کاوه جنوب ۲۰۰میلیارد تومان اوراق صکوک با ضمانت بانک توسعه صادرات منتشر کرده است.

وی از تشکیل کارگروه تخصصی با سایر بانک های تخصصی همانند بانک صنعت و معدن ، کشاورزی و غیره خبر داد و افزود: این کارگروه با هدف تقویت ارتقا همکاری ها و اتخاذ راهکارهای مناسب تشکیل شده است.

وی با بیان آنکه بازپرداخت تسهیلات بانک به دلیل اینکه قراردادها ارزی است، باید به صورت ارزی انجام شود، اظهار داشت: حجم تسهیلات ریالی بانک بسیار اندک است.

صالح آبادی گفت: براساس تفاهمنامه ای مشتریان بانک توسعه صادرات می توانند خدمات را در برخی ازشعب بانک های کشور دریافت کنند.

وی در پایان از افتتاح باجه بانک توسعه صادرات در بورس کالا در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد. http://hadidnews.com/vdchvxnx.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما