تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۰
تحرکات اخیر برخی مشاوران وزارت نفت در رایزنی برای تغییر ریاست کمیسیون انرژی مجلس غیراخلاقی است.
لابی ناکام وزارت نفت برای تغییر رئیس کمیسیون انرژی مجلس
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس هشدار داد تحرکات اخیر برخی مشاوران وزارت نفت در رایزنی برای تغییر ریاست کمیسیون انرژی مجلس زیرپا گذاشتن اصل تفکیک قوا و غیراخلاقی است.

به گزارش حدیدنیوز، سیدمهدی موسوی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: متاسفانه وزیر نفت و مشاورین ایشان بعد از مباحث مربوط به انتخاب آقای زنگنه به عنوان وزیر برای برکناری رئیس کمیسیون انرژی مجلس تلاش‌هایی انجام دادند که بلافاصله با واکنش محکم اعضای کمیسیون مواجه شد.وی با بیان این موضوع که قطعا آقای میرکاظمی رئیس کمیسیون انرژی باقی خواهد ماند گفت: به محض اطلاع از این تلاش‌های غیراخلاقی، اکثر اعضای کمیسیون انرژی در برابر آن موضع گرفتند و این اقدامات را محکوم کردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بر استقلال اعضای این کمیسیون در تصمیمات خود تاکید کرد و گفت: این گونه اقدامات از شأن افرادی که در مسند مدیریت‌های کشور قرار دارند دور است و باید این افراد بدانند که اعضای کمیسیون انرژی به هیچ عنوان تحت تاثیر قرار نخواهند گرفت و همه تصمیمات در داخل کمیسیون اتخاذ خواهد شد.موسوی‌نژاد گفت: این رفتارها زیر پا گذاشتن استقلال قواست و باید با آن برخورد شود تا بار دیگر شاهد چنین لابی‌هایی نباشیم. http://hadidnews.com/vdchvwni.23nkxdftt2.html
منبع : جهان
نام شما
آدرس ايميل شما