تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۸
مجتبي سجادي تهيه كننده برنامه "ورزش از نگاه دو" در مورد جزئيات و علت مرگ نيما نهاونديان مجري برنامه ورزش توضيح داد.
به گزارش حدیدنیوز، مجتبي سجادي تهيه كننده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئيات فوت نيما نهاونديان گفت: متاسفانه شب گذشته نيما نهاونديان در اثر برخورد با يك ميز خون ريزي مغزي مي كند و به دليل آنكه به تنهايي در خانه حضور داشته و كمك رساني با تاخير صورت گرفته بعد از كما رفتن و مرگ مغزي فوت مي كند.

وي در خصوص تشيع جنازه آن مرحوم عنوان كرد: به طور احتمال بعد از انجام كارهاي مورد نياز فردا در قطعه هنرمندان به خاك سپرده مي شود.

وي اظهار داشت: خبرهاي مبني بر خودكشي نيما نهاونديان كذب محض است و براساس جزييات شرح داده شده مرگ وي صورت گرفته است.


*خبر فوت نهاونديان مرا شوكه كرد/حضور او در "ورزش از نگاه دو" تاثيرگذار بود

مجتبي سجادي گفت: متاسفانه از جزئيات فوت وي بي خبر هستم اما به محض شنيدن اين خبر بسيار شوكه شدم.

وي در ادامه در خصوص همكاري با وي عنوان كرد: به مدت ۳ ماه در برنامه "دورخيز" اجرا داشت و قبل از آن ما هم گزارش هاي ورزشي در استان گلستان تهيه مي كرد.

سجادي ادامه داد: بعد از اجرا در يك برنامه فرهنگي در شبكه ۲ دوباره براي همكاري مجدد با برنامه ورزش از نگاه دو به مدت يك سال به گروه ما اضافه شد.

وي در خصوص شخصيت ورزشي نهاونديان اظهار داشت: نهاونديان از مجري هاي ورزشي و معروف صدا و سيما بود كه مردم علاوه بر علاقمندي به او برنامه ورزشي ما را نيز دنبال مي كردند.
سجادي در پايان خاطرنشان كرد: نهاونديان برنامه هاي ورزشي را به سبك و سياق خود اجرا مي كرد و در حد و اندازه اجراهاي خود شناخته شده بود.

گفتني است، نيما نهاونديان از مجريان ورزشي شبكه ۲ سيما بود كه در شبكه جام جم نيز به عنوان مجري فعاليت داشت همچنين برنامه هاي "دورخيز"، "توپ طلايي" و "ورزش از نگاه دو" را اجرا كرده است. http://hadidnews.com/vdchvqnz.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما