تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۸
با توجه به تصمیمات بانک مرکزی آمریکا در رابطه با سیاست های پولی جدیدش اکثر سرمایه گذاران داخلی و خارجی نگاه های خود را به آن سو دوخته اند تا برای سرمایه خود تصمیمات صحیحی بگیرند که یکی از دلایل افت سکه در بازار داخلی نیز این می باشد .
سکه در سراشیبی سقوط
به گزارش حدیدنیوز، در این روز ها رئیس بانک مرکزی شیکاگو, اظهار داشت که بانک مرکزی آمریکا باید تا سال آینده و به طور احتمالی تا ماه مارس, برای آ غاز توقف خرید ماهانه اوراق قرضه, منتظر بماند. انتظار معامله گران برای طلا به دلیل رونق بازار سهام, همچنان نزولی می باشد.



یکی از دلایلی که بازار جهانی طلا همچنان در حال افت بوده می تواند این باشد که سرمایه‌گذاران بین‌المللی منتظر برگزاری آخرین نشست فدرال رزرو آمریکا در سال ۲۰۱۳ میلادی هستند تا وضعیت سیاسیت های پولی این کشور مشخص شود.



و این شرایط در تصمیمات سرمایه گذاران داخلی نیز تاثیر گذاشته و آنها نیز به تصمیمات آخرین نشست فدرال رزرو آمریکا چشم دوخته اند تا تصمیمات درستی برای سرمایه های خود بگیرند .



روز گذشته تمام سکه بهار آزادی در بازار تهران در آخرین ساعات کاری با افت ۷۰,۰۰۰ ریالی همراه بوده که در ذیل نمودار آن قابل مشاهده می باشد.



امروز نیز اگر روند ثبات یا نزول دلار ادامه داشته باشد با توجه به افت قیمت شب گذشته طلای جهانی (پس از ساعات معاملات سکه در ایران) پیش بینی می شود قیمت سکه همچنان در مسیر نزول گام بردارد.



شب گذشته قیمت اونس جهانی حدود ۱۲۴۵ دلار بسته شد.



اطلاعات بیشتر در: http://www.eranico.com/fa/content/۱۸۶۵۹/%d۸%b۳%da%a۹%d۹%۸۷-%d۸%af%d۸%b۱-%d۸%b۳%d۸%b۱%d۸%a۷%d۸%b۴%db%۸c%d۸%a۸%db%۸c-%d۸%b۳%d۹%۸۲%d۹%۸۸%d۸%b۷#ixzz۲lGBWaBly

منبع این مطلب سایت ارانیکو می باشد.

http://hadidnews.com/vdchvmni.23nqkdftt2.html
منبع : ایرانیکو
نام شما
آدرس ايميل شما