تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶
معاون اتحادیه بارفروشان از افزایش قیمت هندوانه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار خبر داد و گفت: قیمت چغاله در میدان مرکزی به ۴۰ هزار تومان رسیده در حالی‌که سال قبل قیمت آن بین ۶ تا ۷ هزار تومان بود.
چغاله در یک سال ۶ برابر گران شد/ افزایش قیمت هندوانه
به گزارش حدیدنیوز،علی امامی از افزایش قیمت هندوانه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار خبر داد و اظهارداشت: دلیل این امر صادرات این محصول به باکو، مرز عراق و چند نقطه دیگر است، روزانه ۳۰ تا ۴۰ تریلی هندوانه به نقاط مذکور صادر می‌شود.
 
معاون اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه قیمت این محصول از ۸۰۰ به بین ۹۰۰ تا ۱۰۰۰تومان افزایش یافته است، گفت: قیمت پرتقال در حال حاضر حدود ۴۳۰۰ تومان، موز ۳۵۰۰ تا ۳۸۰۰ تومان، سیب بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان و کیوی ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است.
 
امامی با اشاره به تمام شدن فصل نارنگی افزود: قیمت گوجه فرنگی بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ تومان است که این مبلغ حتی هزینه حمل آن نیست، محصول بسیار فراوان و متقاضی برای آن بسیار کم است.
 
وی قیمت سیب زمینی را ۴۰۰ تومان و سیب زمینی نو را ۶۰۰ تومان اعلام کرد و اظهارداشت: قیمت توت فرنگی ۱۲ هزارتومان، ملون ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان و طالبی ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان است.
 
امامی با بیان اینکه محصول چغاله به دلیل سرمازدگی بسیار کم شده است، افزود: سرمازدگی ۸۰ تا ۹۰ درصد این محصول را از بین برده است و درحال حاضر این محصول به قیمت ۴۰ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره‌بار به فروش می‌رسد، این در حالی است که سال گذشته قیمت این نوبرانه بین ۶ تا ۷ هزار تومان بود.
 
به گفته وی قیمت گوجه سبز نیز بین ۱۵ هزار تا ۱۶ هزار تومان است ضمن اینکه میوه‌های تابستانی از حدود یک ماه دیگر وارد بازار خواهد شد. http://hadidnews.com/vdchv-nx.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما