تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۷
"دلار" ۳۲۰۰ تومان/"سکه" ۹۸۴ هزار تومان

بازار سکه،طلا،دلار در ۲۷ فروردین 93+جدول

امروز بازار سکه به دنبال بازار ارز به ارزش هر قطعه سکه بهار آزادی ۵ هزار افزود و این در شرایطی است که طلای جهانی با کاهش بها همراه شد.
بازار سکه،طلا،دلار در ۲۷ فروردین 93+جدول
به گزارش حدیدنیوز، بازار سکه در روندی خلاف طلای جهانی و در تبعیت از بازار ارز و دلار ۳۲۰۵ تومانی هر قطعه سکه بهار آزادی را در طرح امامی با افزایش ۵ هزار تومانی، ۹۸۴ هزار تومان و طرح قدیم این سکه را با رشد ۴ هزار تومانی، ۹۸۲ هزار تومان معامله کرد.

امروز هر قطعه نیم سکه بدون تغییر بها همچنان با بهای ۵۳۰ هزار تومان فروخته شد.

هر قطعه ربع سکه با رشد ۱ هزار تومانی، ۳۱۶ هزار تومان و اما هر قطعه سکه ۱ گرمی با افت ۱ هزار تومانی ۲۰۴ هزار تومان در بازار به فروش رسیدند.

شایان ذکر است، امروز قیمت انواع سکه طبق جدول ذیل است.



گفتنی است، امروز ارزش دلار با افزایش بر ۳۲۰۰ تومان برای فروش قرار گرفت که البته با نرخ ۳۱۸۵ تومان خریداری می شود.
در بازار طلای تهران امروز از یک سو شاهد نوسان ارزش طلای جهانی و از سویی دیگر تقویت دلار داخل بود که با گامی خلاف روند طلای جهانی و با تبعیت از دلار ۳۲۰۵ تومانی به هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۲۵۰۰ تومان افزود و با بهای ۴۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان این فلز طلایی را به فروش رساند.

در همین راستا ارزش هر گرم طلای ۱۸ عیار خام به ۱۰۰ هزار و ۷۶۶ تومان رسید.

این گزارش حاکیست، قیمت جهانی طلا روز گذشته متأثر از کاهش تقاضای چین و نگرانی ها نسبت به وضعیت رشد اقتصادی این کشور با ۱.۸ درصد افت روبرو شد که با تداوم این روند، امروز اونس جهانی به بهای ۱۳۰۱ دلار و ۵۰ سنت دست یافت و این در حالی است که بحران سیاسی اوکراین همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، قیمت امروز طلا طبق جدول زیر است.

http://hadidnews.com/vdchqzni.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما