تاریخ انتشار :شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۷
شرکت رنو قدیمی‌ترین خودروساز جهانی فعال در بازار خودروی ایران است.
مشارکت با خودروسازان ایرانی باعث افتخار رنو است
به گزارش حدیدنیوز، ژیل نورماند رییس بخش آسیا اقیانوسيه شرکت رنو با بیان این مطلب، گفت: شرکت رنو از سال ۲۰۰۴ تا به امروز حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو شامل هفت مدل مختلف در بازار ایران به فروش رسانده که معروف‌ترین آن ها تندر است.



وی بازار ايران را بسيار خوب توصيف كرد و افزود: مشتریان ایرانی کیفیت محصولات رنو را درک می‌کنند و ۸۵ درصد خريد محصولات رنو را به دیگران توصیه می‌کنند.



نورماند ۱۰ سال همکاری رنو با ایران را بسیار سخت اما علاقه‌مندانه توصیف کرد و گفت: رنو در این سال‌ها روی داخلی‌سازی محصولات در ایران نیز کار کرده و همه اعضای تیم‌های رنو در ایران داراي تعهد کامل هستند.



رییس بخش آسیا و اقیانوسیه رنو این همکاری‌ها را باعث تجربه و یادگیری برای رنو دانست که روز به روز افرایش مي يابد. وي گفت: ایرانی‌ها هم از مشارکت بلندمدت استقبال می‌کنند و رنو نیز در هر جا که پتانسیل وجود داشته باشد، سرمایه‌گذاری استراتژیک انجام می‌دهد.



وی داخلی‌سازی و انتقال دانش فنی، توسعه محصول و توسعه سازندگان داخلی و توافق بر اساس لیسانس را از جمله ویژگی‌های همکاری رنو در ایران دانست و گفت: ۶۰ درصد محصولات تولیدی رنو در ایران داخلی‌سازی شده و ۶۰ قطعه ساز ایرانی با رنو همکاری می‌کنند.



نورماند شرکت رنوپارس را دارای نقش مهمی در عملیات بین‌المللی رنو ذکر کرد و افزود: رنو بیش از سایر خودروسازان در بازار ایران حضور داشته است.



رییس بخش آسیا اقیانوسیه رنو، مشارکت را از راهبردهای مهم این شرکت دانست و گفت: این شرکت ۴۰ سال سابقه فعالیت دارد و با تولید سالانه هشت میلیون دستگاه، با نیسان، چهارمین خودروساز بزرگ جهان است.



وی از مشارکت با شرکت واز روسیه در سال ۲۰۰۸ و فروش یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو و مشارکت با دایملر بنز در سال ۲۰۰۶ خبر داد و گفت: در هفته‌های اخیر هم با میتسوبیشی قرارداد همکاری امضا کردیم.



نورماند از روند روبه رشد بازار کشورهایی مانند هند، برزیل و ایران سخن گفت و افزود: توان مشارکت استراتژیک در ایران را داریم و در ده سال گذشته تندر ۹۰ را با همکاری شرکت‌های ایرانی تولید کرده‌ایم که در ایران موفق بوده است. http://hadidnews.com/vdchqqni.23nqmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما