تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۶
در پی سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمایی مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران-یاسوج حسن روحانی رئیس جمهور، در پیامی این سانحه بسیار تلخ را که منجر به جان باختن عده‏ای از هموطنان عزیز شد، تسلیت گفت.
پیام تسلیت روحانی در پی سقوط هواپیمای مسافربری
به گزارش حدیدنیوز، در پی سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمایی مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران-یاسوج حسن روحانی رئیس جمهور، در پیامی این سانحه بسیار تلخ را که منجر به جان باختن عده‏ای از هموطنان عزیز شد، تسلیت گفت.
در پیام روحانی آمده: سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج که منجر به جان باختن عده‏ای از هموطنان عزیز ما شد، باعث تأثر فراوان گردید.
 
    در همین رابطه:
    پیام رهبر انقلاب در پی سقوط هواپیمای مسافربری
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌‏های داغدیده، این مصیبت را به ملت ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای جان باختگان این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و پاداش فراوان الهی مسألت دارم.
 
    در همین رابطه:
    پیام تسلیت پوتین برای سقوط هواپیما در سمیرم
 
لازم است وزیر راه و شهرسازی بر اساس قانون سازمان هواپیمایی کشوری با حضور و تشکیل ستاد بررسی سانحه در این سازمان؛ ضمن مدیریت، پیگیری و انجام هماهنگی های لازم برای خدمات اورژانسی و امدادی توسط دستگاههای ذیربط، علل این حادثه را سریعاً گزارش نماید و تمام اقدامات لازم برای پیشگیری از تکرار اینگونه رخدادهای ناگوار به عمل آید.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری http://hadidnews.com/vdchqmnx.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما