تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰
فرهاد پرورش گفت: ما به عنوان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آمادگی اجرای این قانون را درهر حال داریم.
اعلام آمادگی ایران ایر برای اجرای آزادسازی نرخ «بلیط هواپیما»
به گزارش حدیدنیوز، پرورش مدیر عامل"ایران ایر" ، با بیان اینکه آزادسازی نرخ بلیت هواپیما در صورت تأیید شورای عالی هواپیمایی کشور صورت می‌گیرد گفت: آزادسازی نرخ بلیط هواپیما پس از بررسی کارشناسان و تأیید مقامات عالی انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: آزادسازی نرخ بلیط هواپیما مزیت‌های بسیاری برای مسافران و شرکت‌های هواپیمایی دارد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه آزادسازی نرخ بلیت هواپیما در تمامی کشورهای پیشرفت دنیا اجرایی شده است گفت: در صورتی که این طرح به خوبی اجرا شود مزیت‌های بسیاری برای مسافران و شرکت‌های هواپیمایی ایجاد می‌کند.

پرورش در ادامه در خصوص بحث تأخیر پروازها گفت: مسائل فنی، وضعیت آب و هوا و مشکلات مالی شرکت‌های هواپیمایی از جمله مسائل مربوط به تأخیر پروازها است.

وی در ادامه اظهار داشت: با آزادسازی نرخ بلیط هواپیما بخشی از تأخیرات پروازها جبران می‌شود.

مدیرعامل ایران ایر در ادامه خاطرنشان کرد: نحوه اجرای این قانون بسیار مهم است و شرکت‌های هواپیمایی باید این قانون را به نحو احسن اجرا نمایند.

وی با بیان اینکه ما به عنوان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آمادگی اجرای این قانون را درهر حال داریم افزود: برای اجرای این قانون فراهم کردن زیرساخت‌ها لازم است که ما تاکنون این اقدامات را فراهم کرده‌ایم.

پرورش در ادامه توضیح داد: پیش‌بینی شده که در فرآیند اجرای این قانون با چالش‌هایی روبرو شویم ولی با برنامه‌ریزی کافی این مسائل برطرف می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آزادسازی نرخ بلیط هواپیما در بخش بین‌المللی چند سالی است که اجرا شده و در حال حاضر آمادگی اجرای آن در بخش داخلی را داریم. http://hadidnews.com/vdchmmni.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما