تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۶
«سعدیه سیف الدین» ۲۱ ساله با کسب ۲۵ رأی موافق توانست هیأت مدیره دانشگاه کالیفرنیا شود که با عصبانیت شدید اعضای یهودی دانشگاه روبرو شد.
آفرین به این دختر با جسارت+عکس
به گزارش حدیدنیوز، روز گذشته انتخابات هیأت مدیره دانشگاه کالیفرنیا برگزار شد که برای نخستین بار یک دختر مسلمان با اکثریت آرا موفق به عضویت در هیأت مدیره شد.

«سعدیه سیف الدین» ۲۱ ساله با کسب ۲۵ رأی موافق توانست هیأت مدیره این دانشگاه شود که با عصبانیت شدید اعضای یهودی دانشگاه روبرو شد.



دانشگاه کالیفرنیا با دارا بودن ۲۲۲ هزار دانشجو با شرکت های رژیم صهیونیستی ارتباط دارد که به گفته مسئولان آن انتخاب یک دختر مسلمان نقض قوانین این رژیم را در پی دارد!

اعضای یهودی این دانشگاه ضمن اعلام مخالفت خود را با این اقدام مبنی بر اینکه این انتخاب حقوق بشر اسرائیل در منطقه را نقض می کند، تهدید کردند امکان محرومیت مالی این دانشگاه از سوی شرکت های اسرائیلی وجود دارد.



هچنین كمیته‌ای صهیونیستی موسوم به "سیمون ویزنتال" كه از سال ۱۹۱۳ در آمریكا تاسیس شده است، با انتقاد شدید این انتخاب نسبت به عواقب آن ابراز نگرانی کرده است.



این كمیته كه هدف اصلی آن زنده نگه داشتن هولوكاست در یاد مردم آمریكاست، خواستار هیأت مدیره دانشگاه کالیفرنیا ۲۶ عضو دارد و سعدیه سیف الدین به مدت یک سال به عضویت این هیأت درآمده است.



سعدیه با ابراز خوشحالی از این انتخاب در سخنان کوتاهی ضمن ابراز خوشحالی از این انتخاب اظهار کرد: تلاش خواهد کرد در آینده تحول بزرگی در سیستم آموزشی دانشگاه ایجاد کرده تا افراد بیشتری از اقوام مختلف برای تحصیل جذب دانشگاه شوند.







منبع: باشگاه خبرنگارن http://hadidnews.com/vdchmkni.23nxkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما