تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۱
به‌تازگی ویدئویی در اینترنت منتشر شده که لحظه محو شدن لبخند عمیق ملانیا ترامپ را در مراسم تحلیف همسرش «دونالد ترامپ» و پس از آنکه رئیس‌جمهور جدید مطلبی را به وی می‌گوید، نشان می‌دهد. بانوی اول کاخ سفید به‌ظاهر در حال لذت بردن از مراسم ادای سوگند همسرش است که ناگهان دونالد ترامپ رو به سویش می‌کند و مطلبی را به وی می‌گوید که لبخند را بر لبان ملانیا می‌خشکاند. چهره مغموم ملانیا ترامپ که شکار دوربین‌ها شده اکنون به سوژه‌ای داغ در میان کاربران اینترنتی تبدیل شده است.
چرا مردم این‎قدر نگران همسر ترامپ هستند؟ +عکس
به‌تازگی ویدئویی منتشر شده که لحظه محو شدن لبخند عمیق ملانیا ترامپ را در مراسم تحلیف همسرش و پس از آنکه رئیس‌جمهور جدید مطلبی را به وی می‌گوید، نشان می‌دهد.

به گزارش دیلی استار، به‌تازگی ویدئویی در اینترنت منتشر شده که لحظه محو شدن لبخند عمیق ملانیا ترامپ را در مراسم تحلیف همسرش «دونالد ترامپ» و پس از آنکه رئیس‌جمهور جدید مطلبی را به وی می‌گوید، نشان می‌دهد. بانوی اول کاخ سفید به‌ظاهر در حال لذت بردن از مراسم ادای سوگند همسرش است که ناگهان دونالد ترامپ رو به سویش می‌کند و مطلبی را به وی می‌گوید که لبخند را بر لبان ملانیا می‌خشکاند. چهره مغموم ملانیا ترامپ که شکار دوربین‌ها شده اکنون به سوژه‌ای داغ در میان کاربران اینترنتی تبدیل شده است.

به نوشته دیلی استار، اکنون همه به این فکر می‌کنند که چهل‌ و‌ پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا به همسرش چه گفت.

یکی از کاربران اینترنتی در این خصوص نوشت: به‌نظر می‌آید ملانیا ترامپ اشتباه وحشتناکی را مرتکب شده است.

یکی دیگر از کاربران اینترنتی نوشت: لبخند ملانیا از آن نوع لبخندهای مصنوعی است که افراد زمان رویارویی با شخص مقابل بر چهره دارند و به محض آنکه شخص موردنظر سرش را بر‌می‌گرداند، روی ترش می‌کنند.

بسیاری از کاربران اینترنتی با ملانیا ترامپ اظهار همدردی کرده‌اند. برخی نیز معتقدند این ویدئو جعلی است.  
 
 
http://hadidnews.com/vdchm6nx.23nk6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما